Warsztaty „W Zielonej Krainie”
Własnie rusza druga edycja Warsztatów Edukacji Żywieniowej „W Zielonej Krainie”, wspieranych przez markę Fit&Easy oraz prowadzonych przez Vege Polska. Tym razem programem zostało objętych 10 placówek. Patronat nad działaniami edukacyjnymi objął Instytutu Żywności i Żywienia. Warsztaty potrwają cztery miesiące.

- kobieta.pl
W 2014 roku w 58 zajęciach wzięło udział 1500 dzieci wraz z nauczycielami i opiekunami. Programem zostało objętych 20 placówek, w tym 12 przedszkoli i 8 szkół podstawowych. Zorganizowane też zostały weekendowe zajęcia dla dzieci i rodziców.
Sukces i ogromne zainteresowanie sprawiły, że w 2015 roku ekipa Zielonej Krainy odwiedzi 10 placówek, w tym szkoły podstawowe na Bemowie, Białołęce, w Ursusie, gdzie przeprowadzi łącznie 40 zajęć dla co najmniej 1000 uczniów i nauczycieli. Większość szkół biorąca udział w programie zgłosiła się już w ubiegłym roku.
W dzisiejszych czasach dzieci jedzą zbyt dużo cukrów prostych i tłuszczu pochodzenia zwierzęcego, w ich diecie brakuje natomiast błonnika, wielonienasyconych kwasów tłuszczowych i witamin. Polskie dzieci tyją najszybciej w Europie. W ich żyłach coraz częściej obecna jest blaszka miażdżycowa, która jeszcze niedawno występowała niemal wyłącznie u dorosłych. Według najnowszych badań, nadmierną masę ciała ma obecnie ponad 20% dziewcząt i prawie 30% chłopców. – mówi Hanna Stolińska, dietetyczka z IŻŻ.
Podczas zajęć, trwających dwie godziny lekcyjne, dietetyk i kucharz, opowiedzą dzieciom w przystępny sposób o zdrowy odżywianiu. Wspólnie przygotowane posiłki zawierać będą, wyłącznie pełnowartościowe produkty jak np. świeże i suszone owoce, mixy sałat, pestki, szpinak, jarmuż ect.
Podczas warsztatów w grupie dzieci dużo chętniej sięgają po warzywa. Marka Fit&Easy bardzo mocno zaangażowana jest w promocję zdrowego stylu życia. Taką praktyczną formę edukacji uważamy za najlepszy sposób dotarcia do dzieci i pokazania im, że zdrowa kuchnia może być przyjacielem każdego. - Agnieszka Krajewska, Marketing Manager marki Fit&Easy. Przypominamy, że marka Fit&Easy jest również partnerem programu „Policz się z cukrzycą”.
1 z 5

degustacja_zielonego_koktajlu_m
2 z 5

Komponowanie_salatki_m
3 z 5

ZK_m1
4 z 5

ZK_m2
5 z 5

ZK_m3
Polecane
Pełnia Księżyca w sierpniu 2024 w znaku Wodnika wyrwie cię z otępienia i marazmu. Co nadejdzie wraz z Pełnią Zielonej Kukurydzy?
Rytuał Zielonej Gałązki dobrze działa na finanse. Jeszcze przed Wielkanocą spełnisz marzenia
Rytuał Zielonej Koniczyny położy kres pechowi. Wystarczą 3 minuty, by odmienić los
Psychodetoks: Uwolnij się od toksycznych relacji - warsztaty psychologiczne dla kobiet pod patronatem kobieta.pl. Jak mogą ci pomóc?
9 października odbędą się warsztaty i targi ELLE Zen! Wspólnie będziemy celebrować świadome dbanie o siebie
Zapomnij o banalnych życzeniach. Zaskocz swoją żonę w Dniu Kobiet. Tak wzmocnisz waszą miłość
Według teorii psychologów te 3 składniki gwarantują sukces w związku. Zadziałają nie tylko w walentynki
Pełnia Księżyca w sierpniu przyniesie ból i ukojenie. To czas na słuchanie intuicji. Ta pełnia w Wodniku działa jak lekarstwo
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa
Święta tuż-tuż… Oto 7 prezentowych inspiracji
Współpraca reklamowa