Programowanie neurolingwistyczne NLP - szkolenie
18 i 19 kwietnia 2009 dwaj najbardziej znani na świecie trenerzy NLP Richard Bandler i John La Valle poprowadzą razem w Warszawie szkolenie Using Your Brain for a Change.

- kobieta.pl
Programowanie neurolingwistyczne to zbiór wiedzy, która w skrócie służy efektywnemu wykorzystaniu możliwości naszego umysłu w połączeniu z naszym ciałem (swoistym receptorem umysłu). Poznanie tajników NLP pozwala na efektywne korzystanie z własnego mózgu, uczy sztuki wpływania na innych.
Zalety
Uczestnicy szkolenia poznają na własnej skórze czym jest najgłębszy poziom transu, któremu gdy raz dadzą się ponieść, wejdą na ścieżkę zmiany osobistej, jaka nigdy się nie skończy! Nauczą się korzystać o wiele potężniej i efektywniej ze swojego mózgu. Ich pewność siebie zaskoczy wszystkich dookoła, gdy będą promieniować uśmiechem i pełnią swojego nieodkrytego jeszcze potencjału! Dowiedzą się, jak wpływać na ludzi bez ich świadomej wiedzy za pomocą banalnie prostych narzędzi uczonych przez samego ich Twórcę! Szkolenie będzie prowadzone w oparciu o demonstracje, ćwiczenia, pokazy,
O prowadzących
Szkolenie poprowadzą:
Dr Richard Bandler - współtwórca Neuro Linguistic Programming™ - Programowania neurolingwistycznego, twórca Design Human Engineering™ i Neuro Hipnotic Repattering™. Człowiek o niesamowitym poczuciu humoru, które zmusza słuchaczy do refleksji nad własnym życiem. Autor około 25 książek, które zostały przetłumaczone na ponad 40 języków. W trakcie ponad 30 lat w jego warsztatach uczestniczyło ponad milion osób na całym świecie.
John La Valle - uważany za jednego ze światowych liderów na rynku komunikacji i wywierania wpływu. Przewodniczący największego na świecie stowarzyszenia Programowania Neurolingwistycznego - Society of Neuro-Linguistic Programming, członek The American Society of Training & Development oraz The National Values Center. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu kadrami, produkcją i sprzedażą, a jako Licencjonowany Zaawansowany Master Trener NLP i Design Human Engineering (DHE) z ogromnym powodzeniem przeniósł te rewolucyjne technologie do świata biznesu i sprzedaży.
Jak, gdzie i kiedy?
Szkolenie odbędzie się 18 i 19 kwietnia 2009 w Warszawie, w Hotelu Westin. Jest organizowane wspólnie przez G+J Polska, oraz NLP Polska, największy w Polsce Instytut NLP. Szkolenie będzie prowadzone w języku angielskim, z symultanicznym tłumaczeniem na języki polski, włoski i hiszpański. Koszt: wpłata do 20 marca, 2690 zł, wpłata po 20 marca, 2990 zł.
Zgłoś się na szkolenie! Kliknij TUTAJ
Polecane
„Wzięłam ślub bez miłości, ale z brzuchem. Mąż nie wie, że od 5 lat wychowuje niespodziankę ze szkolenia”
Ruszyła III edycja Uniwersytetu Sukcesu! Uczestniczki nauczą się programowania, marketingu i nie tylko
Rekrutacja do szkół podstawowych na rok 2022/2023: Rodzicu, nie przegap ważnych dat [HARMONOGRAM]
Powrót dzieci do szkół, otwarcie galerii handlowych, hoteli i restauracji – rząd podaje terminy i luzuje obostrzenia
Uczniowie klas młodszych wrócą do szkół 18 stycznia. Dr Grzesiowski: "to pomysł przedwczesny"
Protest uczniowski. Uczniowie nie chcą wracać na miesiąc do szkół, a minister Czarnek im odpowiada: "Take it easy"
Burza wokół powrotu dzieci do szkół: "Wypychają dzieci tylko po to, żeby nie płacić zasiłków"
"Dzieci po powrocie do szkół mają trudności w nawiązaniu relacji ze swoimi nauczycielami i rówieśnikami", alarmuje ekspert
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa