Reklama

Len jest głównym bohaterem drugiej części kampanii Zara Home jesień 2016. Ze względu na swoją teksturę, kolory, właściwości i wysoką jakość, len staje się niezbędny w wystroju wnętrz. Kolekcja obejmuje również zastawę stołową i dekoracyjne dodatki, w piaskowej palecie barw. Wśród materiałów znalazłyśmy rustykalne szkło, ceramikę i drewno, obrobione z niedoskonałościami, by przypominać wykonanie ręczne.

Reklama

Zara Home wprowadza również w tym sezonie nową technikę obróbki lnu: garment wash, rodzaj płynu do prania, który dodaje tkaninom dodatkowej miękkości i elastyczności.
Takie lniane dodatki świetnie wyglądają w industrialnych pomieszczeniach. Kampanię zrealizowano w studio rzeźbiarza Xaviera Corberó, budynku z wysokimi sufitami i przepięknymi łukami.
Nam się bardzo podoba!
ZOBACZ TEŻ:
AZJATYCKI DESIGN W IKEA
VINTAGE WE WNĘTRZACH OKIEM EKSPERTA

Reklama
Reklama
Reklama