VELVET - Detal ma znaczenie
Bon na zakupy o wartości 20 000 zł, warsztaty z zakresu dekoracji wnętrz – to główne nagrody, które można zdobyć w konkursie fotograficznym marki Velvet „Detal ma znaczenie”. Konkurs startuje 1 lutego 2013 r. i jest skierowany do miłośników aranżacji wnętrz.
- mat. prasowe
Każdy, kto lubi eksperymentować, nie boi się nowych wyzwań i chce zmienić swoją łazienkę, powinien wziąć udział w konkursie fotograficznym marki Velvet „Detal ma znaczenie”. Uczestnicy konkursu mają za zadanie pokazać, jak dekoracyjny detal odmienił ich łazienkę.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić opakowanie z limitowanej serii dekoracyjnego papieru toaletowego Velvet Styl & Kolor lub Atmosfera Natury, a następnie zachować paragon oraz kod z opakowania do czasu zakończenia konkursu. Na każdego użytkownika, który wejdzie na stronę poświęconą konkursowi fotograficznemu: www.detalmaznaczenie.pl, czekają dwa jego etapy, podczas których można wygrać atrakcyjne nagrody.
Pierwszym z nich jest zabawa – mini konkurs na spostrzegawczość „Znajdź detale”. Jej uczestnicy szukają trzech szczegółów, którymi różnią się dwie z pozoru identyczne łazienki. Codziennie 20 osób z najlepszym czasem w rankingu może wygrać ozdobną puszkę na papier toaletowy (dostępne są cztery rodzaje).
W drugim, głównym etapie konkursu uczestnik przesyła zdjęcie swojej łazienki, którą odmienił papier marki Velvet. Musi wykazać się kreatywnością i zmysłem do aranżacji wnętrz. Nagrodę główną przyznawaną przez jury będzie stanowić kwota na zakupy o wartości 20 000 zł. Dodatkowo zwycięzca będzie mógł spotkać się ze znaną profesjonalną projektantką wnętrz – Małgorzatą Andryszczyk, stylistką Dekoratorni TV. Na życzenie zwycięzcy stylistka może odwiedzić jego mieszkanie lub doradzić mu podczas zakupów w sklepie. Organizator przewidział również dodatkowe nagrody w postaci 10 dwudniowych zaproszeń na wyjazdowe warsztaty stylizacji wnętrz, prowadzone również przez Małgorzatę Andryszczyk.
Detal ma znaczenie. Zobacz różnicę!
1 z 2
Malgorzata_AndyszczykKOBIETAGALA
2 z 2
layout_opakowania