Reklama

Marki COS i HAY kontynuują współpracę i wiosną 2016 ruszają z nowym projektem.
Obie marki łączy w końcu podobna estetyka oraz wyznawane wartości. Mają skandynawskie korzenie i zamiłowanie do funkcjonalnego designu z zaskakującymi, a czasem zabawnymi detalami.

Reklama

Jesteśmy bardzo zadowoleni z reakcji naszych klientów na współpracę z HAY. Zawsze podziwialiśmy działania tej marki i mamy wiele wspólnego. Cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę i możemy zaoferować naszym klientom coś nowego. Lubimy opisywać tę współpracę, jako kolekcję HAY widzianą przez pryzmat COS." Martin Andersson, szef działu design COS.

Reklama

Kolekcja koncentruje się na trzech kategoriach: żyj, pracuj i jedz, a więc trzech podstawach egzystencji.Pojawią się w niej akcesoria do domu oraz meble utrzymane w świeżych odcieniach zieleni, błękitu i różu. Kolory zostały przełamane jasnym drewnem i korkowymi wykończeniami.
Nie możemy się doczekać premiery!

Reklama
Reklama
Reklama