IKEA zmienia regulamin zwrotów! Na lepsze czy gorsze?
IKEA wprowadziła od 1.września zmiany w regulaminie dla klientów. Tym razem chodzi o zwrot produktów do sklepu IKEA.
- Redakcja
Większość sklepów, które honorują zwroty produktów mają dla klientów bardzo określony limit czasu. Klienci zazwyczaj muszą dokonać zwrotu w okresie od 30 do 90 dni od zakupu towaru.
Zwroty w IKEA nowe zasady
IKEA wprowadziła 1. września w życie nowy regulamin, w którym daje klientom na zwrot większości produktów z kolekcji aż 365 dni, czyli cały rok. Możemy oddawać w tym terminie rzeczy kupione po 1.września 2017, w sklepach i online na stronie IKEA. Zwrócimy wszystko, łącznie z blatami kuchennymi robionymi pod wymiar i przecenione produkty ze strefy niskich cen. Ci klienci, którzy kupili materace będą mieć krótszy czas na ich wymianę bądź oddanie do sklepu - 90 dni.
Jakich produktów nie przyjmą z powrotem w IKEA?
Zmiany w regulaminie nie przewidują zwrotów kart elektronicznych IKEA, czyli np. kodowanych bonów podarunkowych. Nie można też zwracać artykułów spożywczych (np. mrożonych klopsików kupionych w sklepie przy restauracji).
Musimy przyznać, że 365 na zwrot towaru z kategorii wnętrze to bardzo fair zagranie ze strony szwedzkiego giganta. Lubimy to!