Widzowie grzmią po obejrzeniu reklamy czekoladek Cadbury: "Dzieci nie powinny tego oglądać". Jest petycja w tej sprawie
"Tego typu kadr w reklamie uznajemy za coś niedopuszczalnego, co naszym zdaniem można odbierać tylko jako promowanie seksu wśród najmłodszych widzów" - czytamy w petycji, która powstała po emisji reklamy czekoladek Cadbury. O co dokładnie chodzi?

Reklama czekoladek Cadbury oburzyła widzów
Firma Cadbury postanowiła uczcić 50. rocznicę pojawienia się w sklepach Creme Egg - jajka z czekolady i wyemitowała reklamę, która miała pokazać, że ten słodycz od lat jest uwielbiany przez pokolenia, niezależnie od wieku czy orientacji. I właśnie o orientację poszło w tej reklamie.
Ostatnia scena, w której dwóch mężczyzn całując się zjada jajko z czekolady oburzyła widzów. W mediach społecznościowych rozpętała się prawdziwa burza. Zdaniem widzów reklama Cadbury jest promocją zachowań seksualnych. W petycji, którą stworzyli, i pod którą zbierają podpisy możemy przeczytać:
Marka Cadburry od zawsze kieruje swoje reklamy do dzieci, bo to one są odbiorcami produkowanych przez Cadbury produktów. Tego typu kadr w reklamie uznajemy za coś niedopuszczalnego, co naszym zdaniem można odbierać tylko jako promowanie seksu wśród najmłodszych widzów. Dzieci często kopiują zachowania, które widzą w reklamach, co sprawia, że scena z udziałem dwójki mężczyzn jest jeszcze bardziej niepokojąca.
Petycję podpisało już ponad 25 tys. osób.
Przeczytaj również: Nowy kanał TVP Kobieta w ogniu krytyki. "Obraz uśmiechniętej kobiety w różu, przy garach z dzieckiem i pucującej kaktusy"
Na zarzuty bardzo szybko zareagowali przedstawiciele producenta czekoladek. Ich zdaniem reklama miała pokazać, że czekoladowe jajka Cadbury są dla wszystkich niezależnie od wieku, płci, rasy czy orientacji.
Nie zastanawialiśmy się ani przez chwilę czy umieścić ten kadr w reklamie. Wierzymy, że pocałunki są przyjemnością dla wszystkich.
Zobaczcie reklamę czekoladowych jajek Creme Egg od Cadbury, która wywołała takie kontrowersje. Was ta reklama też oburza?
Polecane
Przerażająca reklama IKEA Czechy. Spot w nietypowy sposób porusza problem przemocy domowej
„Dzieci widzą we mnie terminal płatniczy. Nie obchodzi ich, że jestem samotną matką i ledwo starcza mi do pierwszego”
„Tego, co dostałem w spadku, nie dałbym nawet wrogowi. Tkwię w bagnie po kolana, bo nie mogę złamać obietnicy”
„Mój mąż jest zakochany w córeczce po uszy. Nie ma pojęcia, że dziecko ma tak cudne oczy po koledze z biurka obok”
„Dawałam dzieciom wszystko, czego sama w życiu nie miałam. Po latach mi wypomniały, że zniszczyłam im całe dzieciństwo”
W Matki Boskiej Zielnej pamiętaj o tej 1 rzeczy. Dzięki temu zyskasz niebiańskie wsparcie
„Po 60. chciałam być wolna jak ptak, a nie latać za wnukami. Nie po to harowałam całe życie, żeby nic z tego nie mieć”
„Wyjazd na narty miał scementować związek. Okazało się, że w tej relacji jest jeszcze ktoś, kogo się nie spodziewałem”
„W walentynki kupiłem żonie róże i czekoladki. Bajka się skończyła, gdy odkryłem, jaki prezent przygotowała dla mnie”
Jak wykryć ducha w domu? Oto zachowania, które powinny zwrócić twoją uwagę. Tego nie możesz zlekceważyć
„Samotne kobiety nie powinny jeździć nocą przez las. Teraz to wiem i nigdy tego nie powtórzę”
„I co z tego, że jestem już po emeryturze? Zakochałam się na stare lata i wcale nie żałuję, a sąsiedzi niech gadają”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa
Święta tuż-tuż… Oto 7 prezentowych inspiracji
Współpraca reklamowa