Odważna kampania, która walczy ze stereotypami na temat waginy
Marka Libresse wypuściła właśnie mocną kampanię Viva La Vulva. Celem akcji jest sprawienie, by kobiety były dumne ze swojej kobiecości i nie czuły wstydu mówiąc o swojej waginie.

- Redakcja
Kobieca wagina wciąż tematem tabu
Marka Libresse znana jest z kontrowersyjnych kampanii, które poruszają ważne społecznie tematy. W 2017 roku zmieniła podejście kobiet do miesiączki wraz z ruchem #bloodnormal. Kolejna kampania dotyka równie ważnego tematu - kobiecych części intymnych, które wciąż podlegają pewnej stygmatyzacji i stanowią temat tabu. Viva la Vulva ma walczyć z mitami i stereotypami na temat waginy, oswajać ten temat i pokazywać, że każda z nas jest piękna, a przede wszystkim - że każda część naszego ciała jest piękna. Kampania Viva La Vulva została póki co wypuszczona w Szwecji i Danii.
Kampania Viva la Vulva
Kilka miesięcy temu marka Libresse przeprowadziła globalne badania o tym jaki kobiety mają stosunek do swojej waginy. Wyniki badań pokazały, że problem jest prawdziwy - 44% czuje się zakłopotana sposobem, w jaki ich pochwa naturalnie wygląda, a 68% kobiet nie wie, co to jest srom. Co czwarta osoba całkowicie nie zdaje sobie sprawy, że waginy wcale nie powinny wyglądać dokładnie tak samo. Pozytywny filmik, w którym główną rolę odgrywają śpiewające przedmioty imitujące pochwę, ma oswajać temat waginy i pokazywać, że powinnyśmy być dumne z naszej kobiecości.
Co Wy sądzicie o kampanii? Za mocna czy może właśnie odpowiednio wyważona - odważna, ale zrobiona z klasą?
1 z 4

Kampania, która walczy ze stereotypem na temat kobiecej waginy
2 z 4

Kampania, która walczy ze stereotypem na temat kobiecej waginy
3 z 4

Kampania, która walczy ze stereotypem na temat kobiecej waginy
4 z 4

Kampania, która walczy ze stereotypem na temat kobiecej waginy
Polecane
#Poszukiwaczeprzygód - najnowsza kampania marki born2be czyli moda na każdą kieszeń
Współpraca reklamowa
Wagina "motylek" czy "bułeczka"? Te ilustracje wagin dają jasną odpowiedź na pytanie, jak wygląda wagina
„Ojciec się mnie wstydzi i kłamie nowej partnerce na mój temat. Dla niego to ujma, że jestem pielęgniarką”
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Pierwsza litera twojego imienia wskazuje całą prawdę na twój temat. Poznaj swoje przeznaczenie
„Ktoś bliski rozpuścił plotkę na mój temat. Podobno zamiast się uczyć, wyginałam się na metalowej rurce”
„Myślałam, że facet, który się na mnie gapi to klubowy Casanova. Nie sądziłam, że patrzę na przyszłego męża”
Sławosz Uznański-Wiśniewski poleci w kosmos. Kiedy misja i co wiemy na temat polskiego astronauty?
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa