Odważna kampania, która walczy ze stereotypami na temat waginy
Marka Libresse wypuściła właśnie mocną kampanię Viva La Vulva. Celem akcji jest sprawienie, by kobiety były dumne ze swojej kobiecości i nie czuły wstydu mówiąc o swojej waginie.
- Redakcja
Kobieca wagina wciąż tematem tabu
Marka Libresse znana jest z kontrowersyjnych kampanii, które poruszają ważne społecznie tematy. W 2017 roku zmieniła podejście kobiet do miesiączki wraz z ruchem #bloodnormal. Kolejna kampania dotyka równie ważnego tematu - kobiecych części intymnych, które wciąż podlegają pewnej stygmatyzacji i stanowią temat tabu. Viva la Vulva ma walczyć z mitami i stereotypami na temat waginy, oswajać ten temat i pokazywać, że każda z nas jest piękna, a przede wszystkim - że każda część naszego ciała jest piękna. Kampania Viva La Vulva została póki co wypuszczona w Szwecji i Danii.
Kampania Viva la Vulva
Kilka miesięcy temu marka Libresse przeprowadziła globalne badania o tym jaki kobiety mają stosunek do swojej waginy. Wyniki badań pokazały, że problem jest prawdziwy - 44% czuje się zakłopotana sposobem, w jaki ich pochwa naturalnie wygląda, a 68% kobiet nie wie, co to jest srom. Co czwarta osoba całkowicie nie zdaje sobie sprawy, że waginy wcale nie powinny wyglądać dokładnie tak samo. Pozytywny filmik, w którym główną rolę odgrywają śpiewające przedmioty imitujące pochwę, ma oswajać temat waginy i pokazywać, że powinnyśmy być dumne z naszej kobiecości.
Co Wy sądzicie o kampanii? Za mocna czy może właśnie odpowiednio wyważona - odważna, ale zrobiona z klasą?
1 z 4
Kampania, która walczy ze stereotypem na temat kobiecej waginy
2 z 4
Kampania, która walczy ze stereotypem na temat kobiecej waginy
3 z 4
Kampania, która walczy ze stereotypem na temat kobiecej waginy
4 z 4
Kampania, która walczy ze stereotypem na temat kobiecej waginy