Reklama

Kobieca wagina wciąż tematem tabu

Marka Libresse znana jest z kontrowersyjnych kampanii, które poruszają ważne społecznie tematy. W 2017 roku zmieniła podejście kobiet do miesiączki wraz z ruchem #bloodnormal. Kolejna kampania dotyka równie ważnego tematu - kobiecych części intymnych, które wciąż podlegają pewnej stygmatyzacji i stanowią temat tabu. Viva la Vulva ma walczyć z mitami i stereotypami na temat waginy, oswajać ten temat i pokazywać, że każda z nas jest piękna, a przede wszystkim - że każda część naszego ciała jest piękna. Kampania Viva La Vulva została póki co wypuszczona w Szwecji i Danii.

Reklama

Kampania Viva la Vulva

Kilka miesięcy temu marka Libresse przeprowadziła globalne badania o tym jaki kobiety mają stosunek do swojej waginy. Wyniki badań pokazały, że problem jest prawdziwy - 44% czuje się zakłopotana sposobem, w jaki ich pochwa naturalnie wygląda, a 68% kobiet nie wie, co to jest srom. Co czwarta osoba całkowicie nie zdaje sobie sprawy, że waginy wcale nie powinny wyglądać dokładnie tak samo. Pozytywny filmik, w którym główną rolę odgrywają śpiewające przedmioty imitujące pochwę, ma oswajać temat waginy i pokazywać, że powinnyśmy być dumne z naszej kobiecości.

Reklama

Co Wy sądzicie o kampanii? Za mocna czy może właśnie odpowiednio wyważona - odważna, ale zrobiona z klasą?

Reklama
Reklama
Reklama