Spot, o którym szybko nie zapomnisz. "Kiedy lockdown minie, oni nie będą mogli mieć konta w banku ani wziąć ślubu".
"Wszyscy mamy różne pragnienia, ale nie wszyscy mamy szansę je zrealizować", taki wpis znalazł się pod opublikowaną w sieci kampanią, która ma na celu pomóc aktorom Teatru 21 otworzyć Centrum Sztuki Włączającej. Więcej o Teatrze 21 i wzruszającym spocie przeczytasz w artykule.

Teatr 21 to niezwykła inicjatywa skupiająca utalentowanych aktorów, którzy mierzą się z niepełnosprawnością taką jak zespół Downa czy autyzm. Ich perspektywa pomaga nie tylko poznać wrażliwość osób niepełnosprawnych, ale też dowiedzieć się więcej o ich marzeniach i potrzebach, które nie różnią się od zwyczajnych pragnień. Wolność w każdym znaczeniu tego słowa, samodzielność, pasje rozwijane wśród przyjaciół i bliskich - wszyscy pragniemy tego samego, co szczególnie wyraźnie dał nam odczuć czas kwarantanny.
Kampania Teatru 21 "Lockdown Syndrome"
Teatr 21 przez 15 lat działalności prezentował swoje sztuki na wielu festiwalach krajowych i zagranicznych, zyskując wielkie uznanie. Jest jedynym tego typu teatrem w Polsce. Grupę prowadzi Justyna Sobczyk, szefowa działu pedagogiki teatru w Instytucie Teatralnym w Warszawie, pedagożka teatru i reżyserka. Z Teatrem 21 współpracują twórcy video, edukatorzy, dramaturdzy, muzycy oraz tancerze działający na co dzień w stołecznych instytucjach kultury.
Aktorzy Teatru 21 postanowili wziąć udział w kampanii "Lockdown Syndrome", by zwrócić uwagę na to, jak wielu rzeczy tak naprawdę nie doceniamy. Odgrywają sceny z prawdziwymi komentarzami, jakie pojawiły się w sieci podczas lockdownu.
Ja tak siedzę w domu i powoli wariuję A ja tęsknię za jajkami z majo truflowym z Charlotte Mam już dość tych bachorów
Zwykła ironia? Zdecydowanie nie. Kampania "Lockdown Syndrome" w niezwykle wymowny sposób przypomina, że nie dla wszystkich wyjście z domu po zakończeniu pandemii koronawirusa będzie oznaczało korzystanie z wszelkich możliwych rozrywek. Na pewno nie dla tych, dla których nierówność i wykluczenie są codziennością.
Cel kampanii Teatru 21
Głównym celem kampanii jest zebranie środków na siedzibę teatru. Wyremontowane dzięki zbiórce Centrum Sztuki Włączającej będzie pierwszą ogólnodostępną instytucją kultury na mapie Warszawy, w całości dedykowaną twórczości artystów z niepełnosprawnościami. Więcej informacji o zbiórce znajdziecie na stronie: https://zrzutka.pl/teatr21
Polecane
Bartek Królik o wychowywaniu córki z zespołem Downa: „Miłość i wdzięczność, którą Gucia ma w sobie, całkowicie wyleczyła lęk”
3 znaki zodiaku będą miały szczęście w weekend 6-8 grudnia 2024. Święty Mikołaj o nich nie zapomni
„Jestem rozwiedziona, bezdzietna, a moje konto w banku jest pełne. Stanowię łakomy kąsek na rynku wtórnym”
„Chciałem mieć wiosną piękny ogród, więc zatrudniłem ogrodnika. Wyczyścił nie tylko grządki, ale też moje konto”
„Nie wierzyłem w gusła, ani w żadne czary. Ale kiedy stara wróżka przepowiedziała nam szczęście, nie mogłem nie uwierzyć”
„Latami usługiwałam rodzinie, a oni nie pamiętali nawet o moich urodzinach. Żałuję, że zmarnowałam całe życie w kuchni”
Wskazano 3 znaki zodiaku, o których w lipcu 2024 zapomni anioł miłości. Nie mogą liczyć na romantyczne chwile
Wskazano 3 znaki zodiaku, które w czerwcu 2024 będą mieć kasy jak lodu. Fortuna im nie pożałuje
„Po tym, co zrobiłam w dniu ślubu, wszyscy będą o nas gadać jeszcze długo. W ogóle nie żałuję”
3 znaki zodiaku w październiku 2024 r. będą mieć hojny gest. Ale bliskim będzie to nie w smak
Wskazano 3 znaki zodiaku, które będą mieć pecha w walentynki. Nawet sam Amor im nie pomoże
„Powinnam być wdzięczna narzeczonemu za to, że zrobił mnie w balona w dzień ślubu. Nie uronię za nim ani jednej łzy”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa
Święta tuż-tuż… Oto 7 prezentowych inspiracji
Współpraca reklamowa