Ta reklama Nike to ważna wiadomość dla wszystkich kobiet
Nike wypracował sobie dobry sposób komunikacji z odbiorczyniami – wzmacniające mocne spoty to dużo więcej niż reklama; to kawał dobrej roboty i ukłon w stronę kobiet, zwrócenie uwagi na ważne społeczne kwestie, które w głównym obiegu niesłusznie pozostają przemilczane. Ta reklama Nike Dream Further złapie was za serce!

- Redakcja
Głośny spot Nike’a Dream Further
Spoty Nike’a nigdy nie przechodzą niezauważone i nie inaczej jest tym razem. Mistrzostwa świata w piłce nożnej kobiet startujące w przyszłym tygodniu we Francji stały się pretekstem do tego, by wziąć pod lupę tę jedną z bardziej zmaskulinizowanych dyscyplin – piłka nożna to jeden z ulubionych i wywołujących większe emocje sportów automatycznie kojarzący się z mężczyznami, choć z nie mniejszym powodzeniem i pasją uprawiany także przez drużyny żeńskie). Z okazji Women’s Wolds Cup sportowy gigant wystartował z kampanią Dream Further (będącym kontynuacją tej zapoczątkowanej przed kilkoma sezonami pod hasłem Dream Crazy, w której obok kultowych nazwisk piłki nożnej bohaterką jest 10-letnia dziewczynka rozpoczynająca swoją karierę w tej dziedzinie.
Nowy spot Nike Dream Further
Na ekranie widzimy m.in. Amerykankę Crystall Dunn, Brazylijke Andressę Alves, Koreankę Ji So-Yun, Holenderkę Lieke Martens, Australijkę Sam Kerr, Chinkę Wang Shuang, Francuzkę Amandine Henry i Brytyjkę Fran Kirby, które będą błyszczeć w zbliżających się rozgrywkach. Obok nich pojawia się 10-letnia Makena Cook będąca częścią dziecięcej eskorty wprowadzającej piłkarki na mecz Holandia-Nigeria. Wprowadzona na boisko przez Lieke Martens przed rozpoczęciem gry dowiaduje się, że na samej asyście dorosłym zawodniczkom jej zadanie się nie kończy: następuje zwrot akcji i dziewczynka staje się częścią spodziewanego dla dorosłych scenariusza: zostaje na boisku i ramię w ramię z piłkarkami bierze udział w zaciekłej walce. Tymczasem sytuacja nabiera tempa: do gry wkracza m.in. była reprezentantka Anglii - Alex Scott wcielająca się w rolę trenera FC Barcelony, a wszystkiemu towarzyszą sięgające zenitu emocje możliwe do doświadczenia tylko w sporcie. Ostatniego gola (zaliczonego przy pomocy starszej koleżanki odbijającej piłkę głową) strzela właśnie dziewczynka.
Genialna reklama Nike uderza w stereotypy na temat kobiet i oddaje im hołd
Makena Cook symbolicznie dostaje solidną lekcję tego, jak wygląda gra i co jest jej istotą poza oczywistym celem: mierzyć wyżej, osiągać więcej, dawać z siebie wszystko niezależnie, czym się zajmujemy i nie rezygnować w własnym ambicji. To trzeba zobaczyć!
Tłem dla emocjonującego spotu jest kolekcja koszulek do gry w piłkę zaprojektowana specjalnie dla młodych piłkarek, której przewodnim hasłem powracającym w spotach Nike jak mantra jest zdanie: “Don’t change your dream. Change the world.”
Brawo, Nike! Spot Dream Further ma duże szanse stać się kolejnym viralem marki i ważnym głosem kierującym wzrok w stronę kobiet.
1 z 3

Ta reklama Nike to ważna wiadomość dla wszystkich kobiet
2 z 3

Ta reklama Nike to ważna wiadomość dla wszystkich kobiet
3 z 3

Ta reklama Nike to ważna wiadomość dla wszystkich kobiet
Polecane
Kobieta po raz pierwszy została ambasadorem Arabii Saudyjskiej. Czy to początek większych zmian?
Te 3 znaki zodiaku niebawem otrzymają ważną wiadomość z zaświatów. To wywoła lawinę zmian
Aida przerwała urlop, żeby przekazać Polakom ważną wiadomość. Jej słowa chwytają za serce
Ta kobieta to Piotruś Pan w spódnicy. Sprawdź, czy ty też masz cechy wiecznej dziewczynki
Już 13 grudnia 2024 Księżyc wchodzi w znak Bliźniąt. Dla 3 znaków zodiaku to fatalna wiadomość
Te 2 znaki zodiaku odczują anielską obecność jeszcze w tym miesiącu. Pod koniec maja czeka je ważna wiadomość
Niepokojąca wiadomość dla urodzonych w sierpniu. Skrywana tajemnica ujrzy światło dzienne
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa
Święta tuż-tuż… Oto 7 prezentowych inspiracji
Współpraca reklamowa