Jurek Owsiak wypuścił na rynek własne perfumy: wiemy, gdzie je kupić, żeby wesprzeć WOŚP
Jurek Owsiak i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy nie zwalniają z pomaganiem, nawet podczas globalnej pandemii. Perfumy to kolejny pomysł polskiego aktywisty na zebranie funduszy dla potrzebujących. Na chwilę obecną poznaliśmy tylko jeden zapach, "Music", ale zapowiedziane są jeszcze dwie wersje. Wszystkie trzy zapachy dostępne będą wyłącznie w perfumeriach Sephora. Co zainspirowało Jurka Owsiaka do stworzenia perfum?
Jurek Owsiak po raz kolejny zaskakuje
Jurek Owsiak nie przestaje zdumiewać swoją kreatywnością. Z każdym rokiem aktywista wprowadza nową formę zbierania pieniędzy i nie boi się niekonwencjonalnych wyzwań. Właśnie dotarła do nas wieść, że w Sephora dostępna będzie jego seria perfum, których nazwy to: "Love", "Music"," Peace". Są one nawiązaniem do festiwalu "Pol’and’Rock", wcześniej znanego jako "Woodstock". Zyski ze sprzedaży perfum będą szły bezpośrednio do WOŚP.
Stworzony z miłości do muzyki, przyjaźni, wolności Wypełniony letnim rytmem rock'and'rolla, słońcem, radością i spotkaniami z przyjaciółmi. Ciepły, kolorowy, spokojny, radosny. Zapach MUSIC jest trwały jak przyjaźń, beztroski jak młodość, kojący jak muzyka. Premierowy zapach MUSIC jest pierwszym z linii MUSIC, PEACE, LOVE.
Music – co wiemy o perfumach Jurka Owsiaka?
Jurek Owsiak stworzył perfumy we współpracy z Michałem Missala, którego rodzina od kilkudziesięciu lat prowadzi perfumerię. "Music" kosztować ma 290 zł i na zapach składać się będą: grejpfrut, pieprz, gałka muszkatołowa, róża, heliotrop, wetiwer, oud (żywica z drzewa arganowego) i drzewo sandałowe. Dostępne będą tylko w pojemności 50ml. Perfumy reklamowane są jako unisex, czyli skierowane zarówno do kobiet, jak i mężczyzn.
Jurek Owsiak o perfumach
Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy opublikowała w swoich mediach społecznościowych filmik promujący nowe dzieło Jurka Owsiaka. W materiale usłyszymy, z czego składa się zapach i jakie inspiracje przyświecały twórcom. Komentarze pod postem były podzielone; z jednej strony zarzucano, że cena jest zbyt wysoka, z drugiej wychwalano kompozycję i oryginalność pomysłu.
1 z 1
Jórek Owsiak