Reklama

Badania wśród Polek - kto odpowiedzialny jest za projekt?

Korzystając z raportu o kobietach w Polsce (Świat Kobiet 2018), zespół SHOWROOMu znalazł najciekawsze punkty wspólne, które wytyczyły oś komunikacji. Kampania opowiada o kobietach przez pryzmat ich preferencji i tego, co je fundamentalnie łączy. Ich różnorodność podkreśla aspekt wizualny kampanii: do projektu zostały zaproszone kobiety, które nie są zawodowymi modelkami, mają różne typy urody, są na różnych etapach życia. Pomijając wiek, styl życia czy poglądy polityczne, ich potrzeby są takie same: chcą być akceptowane, kochane, chcą czuć się bezpiecznie i realizować swoje marzenia.

Reklama
Ty i ja, mijamy się codziennie na ulicy. Siadamy obok siebie w autobusie i jesteśmy sobie zupełnie obce, a przecież tak naprawdę więcej nas łączy niż dzieli. My, kobiety, bez względu na wiek, status materialny, czy poglądy polityczne, mamy takie same potrzeby: chcemy kochać i być kochane, czuć się bezpiecznie i realizować własne marzenia.

Co zainspirowało Showroom do takich zmian?

Powyższa opowieść o kobiecości ponad podziałami zainspirowała SHOWROOM do stworzenia platformy przyjaznej i bezpiecznej, w której kobiety nie są pouczane, oceniane, lecz mogą się zainspirować. Na stronie regularnie będą pojawiać się cykle o kobietach, które spełniają się na różnych polach m. in. cykl reportaży: Dziewczyny z sąsiedztwa- o dziewczynach, które mają inne sytuacje rodzinne, ale łączy je współtworzenie wspólnoty i są integralną częścią lokalnego krajobrazu. W listopadzie startuje seria podcastów na Spotify: Two girls talking- godzinne wywiady 1:1 z ciekawymi kobietami, jak z przyjaciółką na kanapie.

63% Polek uważa, że są silne. 46% Polek widzi wokół siebie więcej silnych kobiet niż mężczyzn. Wszystkie zasługują na chwilę wytchnienia.

Showroom - zmiany

Po 7 latach na rynku ten największy i najbardziej rozpoznawalny polski sklep internetowy z modą niezależną przechodzi transformację. Prócz lokalnych projektantów na stałe zagościły marki komercyjne oraz produkty vintage.

67% Polek chce schudnąć. 1% Polek chce przytyć. Wszystkie pragną akceptacji.
Reklama

fot. Marcin Kempski
77% Polek uważa, że w każdym wieku można zacząć od nowa. 7% uważa, że starsza kobieta nie powinna wchodzić w nowy związek. Wszystkie chcą żyć długo i szczęśliwie.
13% Polek uważa, że kariera jest najważniejsza. 67% Polek na pierwszym miejscu stawia bliskich. Wszystkie chcą mieć wybór.
69% Polek chciałoby dzielić obowiązki domowe z partnerem. 28% Polek jest za tradycyjnym podziałem ról w związku. Wszystkie czują się bezpieczniej z drugą połówką u boku.
31% Polek lubi wyglądać wyjątkowo. 36% Polek nie chce się wyróżniać. Wszystkie lubią czuć się piękne.
42% Polek szuka pomocy u innych kobiet. 42% Polek czuje, że inne kobiety cieszą się z ich niepowodzeń. Wszystkie pragną kobiecego zrozumienia.
Reklama
Reklama
Reklama