Biedronka walczy z ubóstwem menstruacyjnym. Sklep będzie rozdawać vouchery na zakup podpasek
Sieć dyskontów Biedronka łączy siły z Okresową Koalicją. W ramach akcji "Razem zacznijmy okres zmian" sklep rozda vouchery za zakup wybranych środków do higieny menstruacyjnej.

Biedronka rozdaje vouchery na zakup podpasek
Ubóstwo menstruacyjne dotyczy niemal pół miliona kobiet w Polsce. Biedronka postanowiła pomóc tym, które stają przed wyborem czy kupić żywność, czy podpaski bądź tampony - 20 maja sieć dyskontów rozpoczyna akcję "Razem zacznijmy okres zmian". Zasady są proste: wystarczy zakupić w dyskoncie wybrane produkty marki Femina, aby otrzymać voucher o wartości 100% wydanej kwoty, który można przeznaczyć na kolejne zakupy lub przekazać na rzecz organizacji zrzeszonej w ramach inicjatywy Okresowa Koalicja. Voucher można wykorzystać w ciągu kolejnych 7 dni na dowolne produkty z wyłączeniem alkoholu, papierosów, produktów żywienia początkowego oraz doładowań kart, aby skorzystać z akcji należy też posiadać kartę Moja Biedronka. Osoby, które chcą poprzez przekazanie voucheru pomóc innym kobietom muszą zarejestrować go na stronie www.biedronka.pl/okres-zmian.
„KREW NAS ZALEWA!”: Okresowa Koalicja ogłasza Rok Menstruacji
"Tylko razem możemy zmieniać rzeczywistość, która nas otacza, bo okres jest sprawą nas wszystkich. Ignorowanie tematu menstruacji sprawia, że KREW NAS ZALEWA! Zmieńmy to razem!" - czytamy w manifeście Okresowej Koalicji - nowo powstałej komitywy największych organizacji, walczących z wykluczeniem menstruacyjnym. Jakie są jej postulaty?
Okresowa Koalicja
Okresowa Koalicja to zrzeszenie aktywistów i aktywistek, działających z ubóstwem i wykluczeniem menstruacyjnym w Polsce. Inicjatywa powstała 8 marca 2021 i rozpoczęła działalność od manifestu pod hasłem "Krew nas zalewa", z którym wiąże się szereg zaplanowanych działań, mających na celu zwiększenie dostępności produktów higieny menstruacyjnej, a także edukacja i zniesienie tabu dotyczącego miesiączki. Do Okresowej Koalicji należą: Akcja Menstruacja, Czasopismo Szajn, Fundacja One Day, Fundacja Ja, Nauczyciel, Fundacja Pokonać Endometriozę, Grupa Ponton, Jak Wychować Dziewczynki, Kulczyk Foundation, Moonka, Natalia Miłuńska, Pani Miesiączka, Polski Czerwony Krzyż, Różowa Skrzyneczka i Stowarzyszenie „Pogotowie Społeczne”.
Ubóstwo menstruacyjne w Polsce: "Pożyczam koleżankom podpaski, bo widzę, że używają skarpetek"
Ubóstwo menstruacyjne w Polsce to realny problem, o którym nareszcie zaczęliśmy mówić głośno. Problem mocno dotyka nastolatki w szkołach, które muszą pożyczać podpaski od koleżanek czy brać od swoich nauczycielek. Takich dziewczyn i kobiet, które nadal używają waty lub robią sobie w domu podpaski ze skarpetek jest wiele. Do tego dochodzi wstyd i upokorzenie. O poważnym problemie ubóstwa menstruacyjnego, z którym rząd nadal nic nie robi rozmawiamy z Emilią Kaczmarek, jedną z założycielek Akcji Menstruacji.
Polecane
Marka NAGO wspiera ubóstwo menstruacyjne i przekazuje materiały do uszycia wielorazowych podpasek
W tym kraju podpaski i tampony będą całkowicie darmowe. To ważny krok w walce z ubóstwem menstruacyjnym
Wygraj 5 tysięcy złotych i vouchery na rodzinne przyjemności – jeszcze tylko przez miesiąc!
Współpraca reklamowa
Co zamiast podpaski? Kubeczek menstruacyjny, specjalne majtki - zdrowe i oszczędne alternatywy na „te dni”
Ubóstwo menstruacyjne w Polsce: "Pożyczam koleżankom podpaski, bo widzę, że używają skarpetek"
W tych krajach podpaski i tampony są za darmo! Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w XXI wieku
Polacy pokochali ten włoski przysmak. Ten produkt z Biedronki sprawi, że przyrządzisz go w swoim domu
"Będziemy razem z córką świętować jej pierwszą miesiączkę". Dominika Kulczyk walczy z ubóstwem menstruacyjnym
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa