Reklama

Prezentacja zegarków odbyła się we wtorek, 22 maja, w Apartamencie Pokazowym Park Lane przy Łazienkach Królewskich. W eleganckich wnętrzach Apartamentu zostały zaprezentowane tegoroczne nowości zegarkowe Longines: kolekcje Record, Conquest V.H.P., Hydroconquest, La Grande Clasique i Master Collection. Wszystkie kolekcje łączy charakterystyczna dla marki Longines elegancja, jakość i techniczna doskonałość. Większość modeli jako nowość proponuje szlachetny niebieski kolor, który zagościł na tarczach i paskach zegarków Longines.

Reklama

Motywem przewodnim wydarzenia było przedstawienie marki Longines i jej zaangażowania w chronometraż sportów jeździeckich, takich jak skoki przez przeszkody czy wyścigi konne. Nie zabrakło akcentów i detali, które promowały znany już slogan marki Longines: Elegance is an attitude.

Na uroczyste spotkanie przybyli dziennikarze, redaktorzy mody oraz styliści czołowych polskich magazynów, jak również gwiazdy i blogerzy. Wśród nich: Karolina Ferenstein Kraśko, modelka Marta Dyks, Maja Bohosiewicz, aktorka Magdalena Lamparska, blogerka What Anna Wears, blogerka Style On czy właścicielka agencji Avant Małgorzata Leitner.

O wyjątkową atmosferę zadbał dom szampański Veuve Clicquot, który jest synonimem nowoczesnego i spontanicznego stylu życia z przymrużeniem oka. Goście mieli okazję spróbować Veuve Clicqout Brut, w którego bukiecie znajdują się aromaty białych owoców i rodzynek dopełnione nutami wanilii oraz francuskiej brioszki.

Goście bawili się przy dźwiękach muzyki na żywo oraz częstowali się poczęstunkiem przygotowanym przez warszawską restaurację Merliniego, która od wielu lat rekomendowana jest w przewodniku Michelin.

Domem marki Longines od 1832 roku jest szwajcarskie miasteczko Saint-Imier. Wysoki poziom zegarmistrzowskiego rzemiosła Longines opiera się na poszanowaniu tradycji, zasad elegancji oraz dążeniu do jak najwyższej wydajności. Longines od pokoleń służy, jako oficjalny chronometrażysta imprez sportowych o randze światowej oraz jest cenionym partnerem międzynarodowych federacji sportowych. Marka jest znana z wyjątkowej elegancji swoich czasomierzy. Longines jest członkiem Swatch Group Ltd., wiodącego producenta zegarków na świecie. Uskrzydlona klepsydra, to emblemat marki obecnej w ponad 150 krajach na całym świecie.

Reklama

Materiał promocyjny

Reklama
Reklama
Reklama