Nowa kampania IKEA przełamuje tabu par jednopłciowych [WIDEO]
Kampania IKEA "Fully charged" przełamuje tabu. To piękna opowieść o dwóch kobietach wspólnie wychowujących dziecko i wciąż znajdujących chwilę na doładowanie baterii. Musicie zobaczyć to wideo!
- Redakcja
Nowa kampania IKEA
"Helping Hands.Fully charged" to świetna kampania IKEA wyprodukowana przez holenderską agencję. Ma pokazywać jak ważne jest, abyśmy żyli w rytmie slow life, spokojnie ładowali swoje akumulatory. To opowieść o tajnikach dobrego snu, z nietypową rodziną w roli głównej. Dwie kobiety wychowują wspólnie dziecko, a gdy wszyscy zasypiają dom zaczyna sprzątać się sam. Magicznie znikają sterty ubrań, buty same trafiają na półki, bałagan zostaje uprzątnięty.
„Nie daj się zaślepić widokiem rzeczy, które mogłyby lub powinny być zrobione. Daj się objąć ciemności, pielęgnuj spokój" mówi IKEA w nowej kampanii i podkreśla jak ważne jest oderwanie się od codziennych spraw przy zasypianiu.
Para jednopłciowa a dziecko
Zdecydowanie ważnym aspektem całości jest też przełamywanie pewnego tabu dotyczącego związków jednopłciowych, które, zwłaszcza w Polsce, są tematem drażliwym. Coraz więcej pojawia się w mediach i filmach motywów udowadniających, że dziecko powinno wychowywać się w pełnym ciepła i miłości domu i nie ma to znaczenia, czy zajmuje się nim ojciec i matka czy, jak w przypadku IKEA "Fully charged", dwie mamy.
Cały spot reklamowy, choć krótki, zostawia po sobie niezapomniane wrażenia. Nas oczarował, sprawdźcie czy z Wami będzie tak samo.