Reklama

Firma doradcza KPMG w Polsce jest inicjatorem akcji społecznej No printing Day. Celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby osób i firm na całym świecie do powstrzymania się od drukowania na jeden symboliczny dzień, 5 października 2012 roku. No printing Day ma zwrócić uwagę, że każdy poprzez proste codzienne działania może się przyczynić do znaczącego ograniczenia wycinki lasów i w ten sposób istotnie wpłynąć na otaczającą nas przyrodę. Gestem niewymagającym wielkiego wysiłku możemy przyczynić się do ochrony środowiska.
Udział w akcji jest bezpłatny, a dołączyć do niej można za pośrednictwem strony NoPrintingDay.pl (firmy i instytucje) oraz portalu Facebook (osoby indywidualne). No printing Day będzie akcją odbywającą się co roku, w każdy pierwszy piątek października.
Aby zwiększyć wpływ inicjatywy No printing Day na środowisko, organizator akcji, KPMG w Polsce, planuje także posadzić prawdziwe drzewa – będzie ich tym więcej, im więcej osób i firm/ instytucji weźmie udział w akcji.
Więcej informacji na stronie NoPrintingDay.pl.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama