Last minute pod lupą
Taka oferta nie oznacza obniżenia jakości usług.
- Naj
Przepisy prawa konsumenckiego nie przewidują osobnej kategorii dla usług typu last minute.
JEŚLI W TRAKCIE WYJAZDU UZNASZ, że warunki nie są zgodne z umową, powinnaś od razu powiadomić organizatora. Pilot wycieczki ma obowiązek potwierdzić, że przyjął reklamację.
NIEKTÓRE PROBLEMY (np. niesprawna klimatyzacja) można rozwiązać od razu. Jeśli przedstawiciel organizatora nie może spełnić zadania, reklamacje złóż po powrocie. Dołącz zdjęcia i dokumenty uzasadniające ją (np. potwierdzenie z hotelu o niższym standardzie).
Organizator ma 30 dni od zakończenia imprezy na odpowiedź na reklamację. W wypadku odmowy uwzględnienia jej, musi na piśmie uzasadnić jej powód. Jeżeli w terminie nie odpowie na reklamację, uznaje się, że traktuje ją jako uzasadnioną.
Jeżeli podczas lotu bagaż uległ zniszczeniu lub zaginął, masz prawo do odszkodowania. Roszczenia zgłoć do 7 dni od daty jego odbioru, a w przypadku zaginionego w ciągu 21 dni.