Modelki pozują ubrane TYLKO w hasła nawiązujące do #MeToo
Coroczne wydanie sportowego magazynu Sports Illustrated poświęcone strojom kąpielowym w tym roku pojawi się w oryginalnej formie. Głos zabierają same modelki, które wysyłają w świat ważny komunikat.
Sports Illustrated: wydanie specjalne
Amerykański magazyn Sports Illustrated co roku przygotowuje wydanie specjalne poświęcone strojom kąpielowym. W poprzednich latach mogliśmy zobaczyć w nim gwiazdy takie jak Gigi Hadid. W tym roku magazyn zdecydował się na kontrowersyjną i wyjątkowo ciekawą odsłonę. Modelki, zamiast pozować w bikini, pojawią się ubrane w... hasła wspierające kampanię społeczną #MeToo. Modelki pozowały nago, a ich ciała pokryto wypisanymi na czarno napisami.
Sports Illustrated: nagie modelki ubrane w hasła
Skąd wziął się pomysł na taką sesję i jaki był koncept? Kampania ma nawiązywać do ruchu #MeToo i zwrócić uwagę na powszechny problem przedmiotowego traktowania kobiet i oceniania ich na podstawie wyglądu. Ma także nawiązywać do różnych form molestowania kobiet, w tym molestowania słownego. Co ciekawe, treść przekazu pozostawiono w gestii modelek, czyniąc je „nie tyle przedmiotami, ale uczestnikami sesji zdjęciowej”. Na ciałach modelek pojawiły się zatem takie hasła jak "naturalność", "prawdziwość" czy "kreatywność".
Co sądzicie o sesji? Nam bardzo się podoba!
1 z 3
Modelki pozują ubrane w hasła wspierające akcję #metoo
2 z 3
Modelki pozują ubrane w hasła wspierające akcję #metoo
3 z 3
Modelki pozują ubrane w hasła #metoo