Zobacz szczegółową relację z 24. urodzin Wizaz.pl. Nie mogło obyć się bez gwiazd!
17 października 2024 r. w Warsaw Presidential Hotel hucznie świętowaliśmy 24. urodziny portalu Wizaz.pl. Z tej okazji odbyła się także wyjątkowa gala, podczas której wręczono Nagrody Redakcji Wizaż.pl dla osobowości oraz marek, które kierują się hasłem "Jestem piękna, bo jestem sobą". Musisz zobaczyć, co się działo!
- Materiały promocyjne
Od 24 lat Wizaz.pl inspiruje, a także tworzy niezwykłą społeczność, która dzieli się swoimi kosmetycznymi (i nie tylko) doświadczeniami. Galę poprowadziły Marta Średnicka, szefowa redakcji Wizaz.pl i Sandra Hajduk.
Nagrody Redakcji Wizaz.pl dla marek i osobowości
Z okazji 24. urodzin redakcja Wizaż.pl wręczyła wyjątkowe statuetki. W tym roku trafiły one do osobowości i marek, które na co dzień kierują się przewodnim hasłem tegorocznej gali: "Jestem piękna, bo jestem sobą".
Prestiżowe statuetki "Jestem piękna, bo jestem sobą" otrzymały osobistości, które działają na rzecz kobiet.
- Kategoria „Macierzyństwo bez lukru”: Sandra Kubicka została wyróżniona za szczerość i naturalność w podejściu do roli mamy.
- Kategoria „Niezmienność bycia sobą”: Patricia Kazadi za swoją autentyczność i wspieranie kobiet w dążeniu do samoakceptacji.
- Kategoria "Kobiecość w męskim świecie”: Karolina Pilarczyk, która udowadnia, że płeć nie ogranicza. Skutecznie przełamuje tabu.
- Kategoria „Ciałolubność”: Melka Kowal-Głuc za pełne akceptacji podejście do cielesności i pokazywanie rzeczywistości bez lukru.
- Kategoria „Silna i delikatna”: Grażyna Ferra-Kopocińska za to, jak wspiera kobiety i uświadamia je, jak dbać o swoje własne bezpieczeństwo.
Urodziny uświetnił niesamowity występ Darii ze Śląska.
Wyróżnione marki w pełni doceniają naturalne piękno, różnorodność, a także wspierają kobiety. Oto lista nagrodzonych.
- Firma Unilever została wyróżniona za kampanię marki Dove #PrawdziwePiękno, w której wspiera naturalność, a także walczy ze stygmatyzacją wieku i nierealnymi standardami piękna.
- Marka L'Oréal Paris została doceniona za kampanię „Stand Up”, w której skupia się na wspieraniu kobiet w obliczu molestowania oraz podejmuje temat kultury szacunku.
- Marka Philips Lumea została wyróżniona za to, że na pierwszym miejscu stawia potrzeby kobiet.
- Firma Procter & Gamble, została wyróżniona za kampanię #SiłaWłosów marki Pantene, w której przełamuje stereotypy i dopinguje w walce o własną tożsamość.
- Marka Hagi otrzymała wyróżnienie za kompleksowe myślenie o pielęgnacji kobiet, nie tylko przez pryzmat skóry, ale zachęca do wsłuchiwania się we własne ciało.
- Marka Yope została doceniona za autentyczność, poruszanie tematyki o kobiecej sile, a także edukowanie w zakresie zdrowia intymnego. Brand też już od 10 angażuje się społecznie, co również doceniła redakcja Wizaz.pl.
- Firma Oceanic została wyróżniona za działanie marki AA , która podkreśla znaczenie naturalnego piękna, a także łączy pokolenia pokazując, że upływający czas to tak naprawdę nasza siła, a nie słabość.
- Firma Rossmann otrzymała wyróżnienie za kampanię „O czym mówi Twoje ciało”. Zachęca w niej do budowania zdrowej relacji ze swoim ciałem. Ponadto brand wspiera inicjatywy społeczne, co także doceniła redakcja Wizaz.pl.
- Firmy Henkel, została wyróżniona za działania marki Gliss, w których to angażuje się w poprawę zdrowia Polek, edukując je w zakresie profilaktyki raka piersi w ramach projektu Różowy Patrol.
Urodziny Wizaz.pl w Warsaw Presidential Hotel
Od wejścia na gale na gości czekała moc atrakcji od naszych partnerów. Witała nas strefa firmy New Flag, gdzie zaprezentowano m.in. kultowe gumki sprężynki Invisibobble, a także inne akcesoria do włosów. To także dystrybutor marek NeQi czy Color Wow.
Nie zabrakło marki DepilConcept, a goście mogli wygrać vouchery na depilację!
W strefie marki Listerine czekała fotobudka, w której można było zrobić pamiątkowe zdjęcia. Goście mogli również przetestować płyny do płukania jamy ustnej oraz porozmawiać z ekspertką.
Strefa marki Philips zwracała uwagę mieniącymi się elementami, ale to nie wszystko. Można było przetestować m.in. nową suszarkę.
Miłośniczki błyszczących cieni do powiek z pewnością nie przeszły obojętnie obok strefy marki Eveline Cosmtetics.
Uczestnicy wydarzenia mogli także przetestować kosmetyki beBio, w tym nowości - produkty do ciała.
Obecna była też marka Remington, która promuje holistyczne podejście do życia, kierując się hasłem BYCIE SOBĄ PO SWOJEMU. Goście mogli tam m.in. stworzyć breloki.
Nie zabrakło także marki Syoss, Schwarzkopf Gliss i Taft, gdzie czekały na gości produkty do przetestowania. Można było także zbadać kondycję swoich włosów.
Marka Verona, która zadbała o biżuterię prowadzących. W asortymencie marki można znaleźć produkty dopasowane do każdego - srebrne, złote, a także z cyrkoniami czy perłami. Goście mogli nie tylko zrobić sobie idealne selfie, jak też wygrać biżuterię!
Zobaczcie również pozostałe zdjęcia z tego wydarzenia.