Reklama

Od 24 lat Wizaz.pl inspiruje, a także tworzy niezwykłą społeczność, która dzieli się swoimi kosmetycznymi (i nie tylko) doświadczeniami. Galę poprowadziły Marta Średnicka, szefowa redakcji Wizaz.pl i Sandra Hajduk.

Reklama
24. urodziny Wizaż.pl
24. urodziny Wizaż.pl / Fot. Adrian Stykowski

Nagrody Redakcji Wizaz.pl dla marek i osobowości

Z okazji 24. urodzin redakcja Wizaż.pl wręczyła wyjątkowe statuetki. W tym roku trafiły one do osobowości i marek, które na co dzień kierują się przewodnim hasłem tegorocznej gali: "Jestem piękna, bo jestem sobą".

Nagrody Redakcji Wizaż.pl
Nagrody Redakcji Wizaż.pl / Fot. Adrian Stykowski

Prestiżowe statuetki "Jestem piękna, bo jestem sobą" otrzymały osobistości, które działają na rzecz kobiet.

  • Kategoria „Macierzyństwo bez lukru”: Sandra Kubicka została wyróżniona za szczerość i naturalność w podejściu do roli mamy.
akpa20241017_wizaz_jp_62480_low
Fot. AKPA
  • Kategoria „Niezmienność bycia sobą”: Patricia Kazadi za swoją autentyczność i wspieranie kobiet w dążeniu do samoakceptacji.
Fot.
Fot. AKPA
  • Kategoria "Kobiecość w męskim świecie”: Karolina Pilarczyk, która udowadnia, że płeć nie ogranicza. Skutecznie przełamuje tabu.
  • Kategoria „Ciałolubność”: Melka Kowal-Głuc za pełne akceptacji podejście do cielesności i pokazywanie rzeczywistości bez lukru.
Fot. Jakub Porzycki/
Fot. Jakub Porzycki/ AKPA
  • Kategoria „Silna i delikatna”: Grażyna Ferra-Kopocińska za to, jak wspiera kobiety i uświadamia je, jak dbać o swoje własne bezpieczeństwo.

Urodziny uświetnił niesamowity występ Darii ze Śląska.

Daria ze Śląska/
Daria ze Śląska/ Fot. Adrian Stykowski

Wyróżnione marki w pełni doceniają naturalne piękno, różnorodność, a także wspierają kobiety. Oto lista nagrodzonych.

  • Firma Unilever została wyróżniona za kampanię marki Dove #PrawdziwePiękno, w której wspiera naturalność, a także walczy ze stygmatyzacją wieku i nierealnymi standardami piękna.
  • Marka L'Oréal Paris została doceniona za kampanię „Stand Up”, w której skupia się na wspieraniu kobiet w obliczu molestowania oraz podejmuje temat kultury szacunku.
  • Marka Philips Lumea została wyróżniona za to, że na pierwszym miejscu stawia potrzeby kobiet.
  • Firma Procter & Gamble, została wyróżniona za kampanię #SiłaWłosów marki Pantene, w której przełamuje stereotypy i dopinguje w walce o własną tożsamość.
  • Marka Hagi otrzymała wyróżnienie za kompleksowe myślenie o pielęgnacji kobiet, nie tylko przez pryzmat skóry, ale zachęca do wsłuchiwania się we własne ciało.
  • Marka Yope została doceniona za autentyczność, poruszanie tematyki o kobiecej sile, a także edukowanie w zakresie zdrowia intymnego. Brand też już od 10 angażuje się społecznie, co również doceniła redakcja Wizaz.pl.
  • Firma Oceanic została wyróżniona za działanie marki AA , która podkreśla znaczenie naturalnego piękna, a także łączy pokolenia pokazując, że upływający czas to tak naprawdę nasza siła, a nie słabość.
  • Firma Rossmann otrzymała wyróżnienie za kampanię „O czym mówi Twoje ciało”. Zachęca w niej do budowania zdrowej relacji ze swoim ciałem. Ponadto brand wspiera inicjatywy społeczne, co także doceniła redakcja Wizaz.pl.
  • Firmy Henkel, została wyróżniona za działania marki Gliss, w których to angażuje się w poprawę zdrowia Polek, edukując je w zakresie profilaktyki raka piersi w ramach projektu Różowy Patrol.

Urodziny Wizaz.pl w Warsaw Presidential Hotel

Od wejścia na gale na gości czekała moc atrakcji od naszych partnerów. Witała nas strefa firmy New Flag, gdzie zaprezentowano m.in. kultowe gumki sprężynki Invisibobble, a także inne akcesoria do włosów. To także dystrybutor marek NeQi czy Color Wow.

Partner Urodzin: Invisibobble/
Partner Urodzin: Invisibobble/ Fot. Adrian Stykowski
Partner Urodzin: Invisibobble/
Partner Urodzin: Invisibobble/ Fot. Adrian Stykowski

Nie zabrakło marki DepilConcept, a goście mogli wygrać vouchery na depilację!

Partner Urodzin: DepilConcept. Na zdjęciu: Julita Bernaciak i Karolina Czajor-Henc/
Partner Urodzin: DepilConcept. Na zdjęciu: Julita Bernaciak i Karolina Czajor-Henc/ Fot. Adrian Stykowski

W strefie marki Listerine czekała fotobudka, w której można było zrobić pamiątkowe zdjęcia. Goście mogli również przetestować płyny do płukania jamy ustnej oraz porozmawiać z ekspertką.

Partner Urodzin: Listerine/
Partner Urodzin: Listerine/ Fot. Adrian Stykowski

Strefa marki Philips zwracała uwagę mieniącymi się elementami, ale to nie wszystko. Można było przetestować m.in. nową suszarkę.

Partner Urodzin: Philips. Na zdjęciu: Krzysztof Pągowski Senior Marketing Specialist w Philips Polska, kat. Sonicare/
Partner Urodzin: Philips. Na zdjęciu: Krzysztof Pągowski Senior Marketing Specialist w Philips Polska, kat. Sonicare/ Fot. AKPA

Miłośniczki błyszczących cieni do powiek z pewnością nie przeszły obojętnie obok strefy marki Eveline Cosmtetics.

Partner Urodzin: Eveline Cosmetics/
Partner Urodzin: Eveline Cosmetics/ Fot. Adrian Stykowski

Uczestnicy wydarzenia mogli także przetestować kosmetyki beBio, w tym nowości - produkty do ciała.

Partner Urodzin: beBIO. Na zdjęciu: Katarzyna Biernacka, Karina Fiedczuk/
Partner Urodzin: beBIO. Na zdjęciu: Katarzyna Biernacka, Karina Fiedczyk/ Fot. Paweł Wrzecion/AKPA

Obecna była też marka Remington, która promuje holistyczne podejście do życia, kierując się hasłem BYCIE SOBĄ PO SWOJEMU. Goście mogli tam m.in. stworzyć breloki.

Partner Urodzin: Remington. Na zdjęciu: Luiza Skrzypczyk, Małgorzata Turek, Agnieszka Pietras, Martyna Kaczmarek/
Partner Urodzin: Remington. Na zdjęciu: Luiza Skrzypczyk, Małgorzata Turek, Agnieszka Pietras, Martyna Kaczmarek/ Fot. Adrian Stykowski

Nie zabrakło także marki Syoss, Schwarzkopf Gliss i Taft, gdzie czekały na gości produkty do przetestowania. Można było także zbadać kondycję swoich włosów.

Partner Urodzin: Schwarzkopf/
Partner Urodzin: Schwarzkopf/ Fot. Paweł Wrzecion/AKPA
Partner urodzin: Strefa marki SYOSS/
Partner urodzin: Strefa marki SYOSS/ Fot. Paweł Wrzecion/AKPA

Marka Verona, która zadbała o biżuterię prowadzących. W asortymencie marki można znaleźć produkty dopasowane do każdego - srebrne, złote, a także z cyrkoniami czy perłami. Goście mogli nie tylko zrobić sobie idealne selfie, jak też wygrać biżuterię!

Partner Urodzin: Verona/
Partner Urodzin: Verona/ Fot. Jakub Porzycki/AKPA
Reklama

Zobaczcie również pozostałe zdjęcia z tego wydarzenia.

Od lewej: Kasia Dobrzyńska i Marta Średnicka (Burda Media), Bartłomiej Pałbicki (Rebell Concept)/
Od lewej: Kasia Dobrzyńska i Marta Średnicka (Burda Media), Bartłomiej Pałbicki (Rebell Concept)/ Fot. Adrian Stykowski
Aleksandra Stelmach, Henkel Consumer Brands/
Aleksandra Stelmach, Henkel Consumer Brands/ Fot. Adrian Stykowski
Na zdjęciu: właścicielki marki HAGI - Agata Borzym i Gabriela Kawęczyńska/
Na zdjęciu: właścicielki marki HAGI - Agata Borzym i Gabriela Kawęczyńska/ Fot. Adrian Stykowski
Na zdjęciu: Luiza Godlewska, Consumer Marketing Manager w Philips Polska, odpowiedzialna za kategorię Beauty w Polsce z nagrodą/
Na zdjęciu: Luiza Godlewska, Consumer Marketing Manager w Philips Polska, odpowiedzialna za kategorię Beauty w Polsce z nagrodą/ Fot. Adrian Stykowski
Reklama
Reklama
Reklama