The Art of Beauty by Dr Irena Eris
W stulecie Teatru Polskiego im. Arnold a Szyfmana jego platynowym mecenasem została firma Dr Irena Eris, jedyna polska marka przyjęta do prestiżowego Comité Colbert.
Do tego francuskiego stowarzyszenia należy także Comédie-Française, w której od 1993 roku występuje i wystawia Andrzej Seweryn, obecny dyrektor warszawskiego Teatru Polskiego.
W wielu krajach tradycją stała się przynależności firm do elitarnych organizacji wspierających sztukę. Fundacja Amici della Scala czy Klub Patrona czeskiego národního divadla są prestiżowymi klubami, których członkowie zobowiązują się do pomocy konkretnym instytucjom. Szansą dla przetrwania kultury wysokiej jest współpraca z prywatnymi firmami, które rozumieją konieczność wspierania tego typu działalności.
W owe potrzeby doskonale wpisuje się polityka firmy Dr Irena Eris – marki będącej synonimem luksusu, niezawodności i wysokiej jakości, ale też innowacyjności i aktywności na polach kultury i sportu.
– Pracujemy z pasją i z ludźmi, którzy tę pasję z nami dzielą. Zwracamy uwagę na wiele aspektów, takich jak wiara w to, co się robi, szacunek dla innych, wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom, konsekwencja w działaniu. Jesteśmy bardzo wyczuleni na potrzeby kultury polskiej, czujemy się z nią związani. Chcemy w niej uczestniczyć ale też… idziemy, jak zawsze, własną drogą – mówi dr Irena Eris.
W taki oto sposób przecięły się drogi firmy Dr Irena Eris i Teatru Polskiego w Warszawie.