"Girls room": miniserial, który ma pomóc nastolatkom w budowaniu własnej wartości
"Girls room" to projekt marki Dove, który ma pomóc młodym dziewczynom w akceptacji samej siebie. Nowa akcja jest super inspirująca. O co w niej chodzi?

"Girls room": nowy miniserial
Po raz kolejny marka Dove rusza ze swoim znanym już projektem "Dove Self - Esteem - Budowanie pozytywnej samooceny" i w ramach tego projektu stworzyła mini serial we współpracy z Tiffany Johnson i ATTN (od ang. "attention"). Miniserial porusza temat dorastających dziewczyn, które mają problem z akceptacją samej siebie i ze względu na swój wygląd są szykanowane i wyśmiewane w społeczeństwie. Produkcja ma wskazywać niewłaściwe zachowania i budować w młodych ludziach poczucie własnej wartości. Reżyserką miniserialu jest Lena Waithe, która jest laureatką nagrody Emmy za rolę Denise w serialu "Specjalista od niczego", a na czerwonym dywanie łamie konwenanse i na "ściankach" pozuje np. bez makijażu.
Mam nadzieję, że zainspiruję ludzi, by nie próbowali być kimś kim nie są tylko po to, by zaimponować innym. Im bardziej jesteś sobą, tym dalej możesz zajść" - powiedziała Lena Waithe w rozmowie z serwisem "Essence"
Nowe odcinki "Girls Room" będą miały swoją emisję w środę.
Dove Self-Esteem – Budowanie pozytywnej samooceny
Projekt "Dove Self - Esteem - Budowanie pozytywnej samooceny" jest prowadzony od 2004 roku. W Polsce odbywa się druga edycja akcji, której celem jest podniesienie samooceny nastolatek i radzenie sobie z brakiem akceptacji wśród innych. W tym celu odbywają się szkolenia i warsztaty dla dzieci i dorosłych. Na stronie Dove można pobrać przewodnik, który pomoże rodzicom i dorosłym w rozpoznaniu problemów, które mogą negatywnie wpływać na dziecko.
Polecane
Cytaty dla tych, którzy lubią, gdy wszystko ma sens. Zodiakalne Panny odczytają ten przekaz w stu procentach
„Dorosłe córki nie kiwną palcem, by pomóc w domu. Pomyśleć, że własną ręką wykarmiłam te pazerne szumowiny”
„Chciałam pomóc rodzinie i dałam im pracę. To była dla mnie lekcja, by bliskich trzymać z dala od własnych inwestycji”
„Moje dziecko ma ojca, który mógłby być jego dziadkiem. Ten paradoks wcale nie jest najdziwniejszy w moim życiu”
„Myślałam, że matka zostawiła mi w spadku stare rupiecie bez wartości. Ale w starej komodzie krył się prawdziwy skarb”
Storczyk to popularny kwiat, który niemal każdy z nas ma w domu. Napełni twój portfel, ale tylko pod 1 warunkiem
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa