Serial TVP "Korona królów" to hit? Już ma 5 milionów widzów
Wygląda na to, że negatywne komentarze przy "Koronie Królów" tylko napędzają oglądalność. Nowy serial TVP ma już 5 milionów widzów!

- Redakcja
"Korona Królów" hit TVP
"Korona Królów" to nowy kostiumowy serial Telewizji Polskiej, na który w pierwszym tygodniu emisji spadła fala krytyki.
"Aktorzy są drewniani", " Korona Królów odtwórczyni Aldona dykcyjna porażka. Kiedyś prof. Bardini pilnował aby aktor mówił wyraźnie z dykcją a teraz ta głupia maniera seplenienia u dziewczyn.", "Scenografia jest biedna, całość strasznie rozwleczona, nie polecam.", takie komentarze krążą w sieci na temat nowej produkcji "Korona Królów". Wiele z nic jest, niestety, zgodnych z prawdą, jednak widzom zdaje się to nie przeszkadzać.
"Korona Królów" ma szansę na pobicie rekordu wśród seriali TVp (choć trudno jej się będzie mierzyć z "M jak miłość" na przykład), ale bazując na nostalgii Polaków za "Janosikiem" czy "Krzyżakami", udało się jej przyciągnąć przed ekrany telewizorów około 5 milionów po pierwszych pięciu odcinkach.
"Korona Królów" kto ogląda?
Jak podają Wirtualne Media , 60 proc. oglądających ''Koronę królów'' stanowią kobiety. Najwięcej, bo 30 proc. fanów serialu ma od 25 do 34 lat. niemal 20 proc. widzów jest w wieku 18-24, a prawie 18 proc. ma od 35 do 44 lat.
Wygląda więc na to, że fanami "Korony Królów" są Millenialsi. Pomaga hejt w Internecie, idąc tropem, tego, że każda reklama jest dobra.
"Niesłychane ożywienie na temat serialu w mediach społecznościowych, nawet nieuzasadniona krytyka, na pewno nam nie szkodzi. Wiele osób, które przeczytają opinię o ''Koronie królów'', chce samemu sprawdzić serial", mówi Jakub Sufin z TVP.
A co Wy sądzicie o tej kostiumowej sadze? Oglądacie?
Polecane
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa
Święta tuż-tuż… Oto 7 prezentowych inspiracji
Współpraca reklamowa