Reklama

W tym artykule:

  1. Depeche Mode ponownie zawitają do Europy w ramach trasy Memento Mori w 2024 roku
  2. Nowa płyta Depeche Mode "Memento Mori"
Reklama

Zimowa część trasy koncertowej Depeche Mode, zatytułowanej Memento Mori, rozpocznie się 22 stycznia 2024 roku w O2 Arena w Londynie (Wielka Brytania).

Depeche Mode ponownie zawitają do Europy w ramach trasy Memento Mori w 2024 roku

Po letnich i jesiennych koncertach stadionowych i arenowych w Europie, Meksyku, Kanadzie i USA, Depeche Mode ogłosili 29 nowych dat koncertów w Europie, które przedłużą trasę aż do wiosny 2024 roku. Jeszcze większa liczba fanów będzie miała teraz szansę doświadczyć surowej, emocjonalnej mocy trasy Memento Mori, określonej przez Rolling Stone jako "zachwycające święto życia i muzyki".

Nowa trasa koncertowa po Europie rozpocznie się 22 stycznia 2024 roku w londyńskiej O2 Arenie, a zakończy 5 kwietnia 2024 po kilkunastu występach w Lanxess Arena w Kolonii (Niemcy). W trakcie trasy, która obejmie 22 miasta, zespół zagra także kilkanaście występów w Mercedes-Benz Arena w Berlinie, Accor Arena w Paryżu, Wizink Center w Madrycie, Mediolanum Forum w Mediolanie i wielu innych miejscach. Ze sprzedanymi już ponad 2 milionami biletów, 110-dniowa trasa Memento Mori jest jedną z największych w historii Depeche Mode, a także jedną z największych światowych tras koncertowych w 2023 roku.

Depeche Mode zagrają w Polsce 27 i 29 lutego 2024 – Atlas Arena, Łódź. Bilety w sprzedaży LIVENATION.PL

fot. Anton Corbijn/Materiały prasowe

Depeche Mode, którzy sprzedali ponad 100 milionów płyt i zagrali dla ponad 35 milionów fanów na całym świecie, pozostają nieustannie rozwijającą się i wyjątkowo wpływową siłą w muzyce.

Nowa płyta Depeche Mode "Memento Mori"

24 marca 2023 roku wraz z rozpoczęciem trasy Memento Mori zespół wydał docenioną przez krytyków piętnastą studyjną płytę o tej samej nazwie. Pierwszy singiel "Ghosts Again" został określony jako "hipnotyzujący" (Rolling Stone) i "urokliwa, nawiedzająca piosenka" (Revolver). Depeche Mode nadal stanowią niezatarte źródło inspiracji dla fanów, krytyków i artystów, kontynuując niezwykłą i trwającą legendę.

Podczas trasy Memento Mori, Depeche Mode ponownie nawiązali współpracę z luksusową szwajcarską marką zegarków Hublot, aby wspierać działania charytatywne zespołu. W ramach trasy Hublot i Depeche Mode będą wspierać Conservation Collective, globalną sieć fundacji promujących inicjatywy środowiskowe na poziomie lokalnym, ze szczególnym uwzględnieniem projektów mających na celu zwalczanie zanieczyszczenia plastikiem, zarządzania odpadami i czyszczenia środowiska.

Reklama

Ponadto grupa będzie współpracować z zespołem Green Nation Live Nation w celu ograniczenia stosowania jednorazowych plastikowych opakowań, poprawy recyklingu oraz zmniejszenia ilości odpadów żywnościowych i innych podczas trasy i na miejscach koncertów. Aby uzyskać więcej informacji na temat tej współpracy i tych programów, odwiedź stronę hublot.depechemode.com.

Reklama
Reklama
Reklama