ŻELAZNE DAMY SHOW-BIZNESU Najbardziej wpływowe kobiety przemysłu rozrywkowego
Mają talent, charyzmę, pieniądze i władzę. I potrafi ą z tego wszystkiego korzystać. Wyznaczają trendy, kreują gwiazdy, budzą wielkie emocje. Oto najbardziej wpływowe kobiety przemysłu rozrywkowego.
- GALA 4/2009||
MILEY CYRUS- BOGATA MAŁOLATA W wieku 16 lat zdominowała amerykański show-biznes. Jej album „Breakout” znalazł się na pierwszym miejscu listy „Billboardu”, DVD z koncertu zarobiło... 65 milionów dolarów, a serial „Hannah Montana” dał Disneyowi pierwsze miejsce w rankingu młodzieżowych stacji telewizyjnych. A to dopiero początek.
ILONA ŁEPKOWSKA- S JAK SUKCES Do tej pory świat scenarzystów był męski. Odkąd się pojawiła, przewróciła wszystko do góry nogami. Autorka najbardziej kasowych hitów serialowych. Z dnia na dzień ze spokojnej kobiety stała się instytucją. Jej scenariusze podbiły serca nie tylko Polaków, ale także Rosjan, którzy kupili od TVP licencję serialu „M jak miłość"
OPRAH WINFREY-CZŁOWIEK ORKIESTRA „Nie będzie popularny ten, kto nie zasiądzie na kanapie u Oprah” – taką mantrę powtarzają agenci gwiazd. I tak jest od lat. Szefowa imperium medialnego Harpo wie, jak wykorzystać swoje olbrzymie wpływy. Podczas kampanii prezydenckiej zapewniła Barackowi Obamie ponad milion głosów swoich fanów.
DODA- DIAMENT „Królowa jest tylko jedna” – dewiza Dody wciąż ma pokrycie w faktach. W sylwestra 2008 za wykonanie czterech piosenek zarobiła podobno 200 tys. zł. A w telewizyjnym „lodowym” show mimo towarzystwa wielu gwiazd to ona skupiała na sobie uwagę widzów. Może więc nie trzeba się dziwić, że telewizja CNN umieszcza ją w gronie najbardziej znanych Polaków, obok Wałęsy, Chopina, Kopernika i Polańskiego.
TYRA BANKS- NA PRZEKÓR Kiedy jeszcze jako modelka mówiła o swoich przyszłych planach zawodowych, nikt nie brał tego na poważnie. Jednak Tyra udowodniła, że piękne ciało to jej niejedyny atut. „The Tyra Banks Show” zagroził nawet mistrzyni gatunku Oprah Winfrey.
LAURA ZISKIN - MUROWANY ZYSK Recepta na sukces filmu? Nazwisko Laury podczas napisów końcowych. Producentka „Pretty Woman” była też odpowiedzialna za dwie oscarowe gale i sukces finansowy trzech części „Spidermana”. Przyniosły 2,5 miliarda dolarów zysku, z czego na jej konto wpłynęło ponad 120 milionów.
TINA FEY- OBLICZE SUKCESU Don Scardino, reżyser „30 Rock”, przyznał, że ona jest już marką. Tina w serialu gra główną rolę. Ale nie tylko. Jest też jego producentką. Tylko w USA trzeci sezon kultowej już produkcji miał średnio 8,5 miliona widzów. I zgarnął cztery statuetki Emmy. Ta dla najlepszej aktorki w serialu komediowym trafiła w ręce Tiny.
MAŁGORZATA SOLORZ-ŻAK, NINA TERENTIEW- WŁADZA W DUECIE To one trzęsą telewizją Polsat. Małgorzata Solorz- -Żak jest prezesem fundacji, zaś Nina Terentiew – dyrektorem programowym stacji. Ta pierwsza tylko w ubiegłym roku pomogła ponad tysiącu chorych dzieci. Ta druga, niczym w fabryce, produkuje gwiazdy. Jeżeli ktoś spodoba się Ninie, to na pewno odniesie sukces.
ANGELINA JOLIE MISJA- ZMIENIĆ ŚWIAT W 2008 roku trzy filmy z jej udziałem zarobiły miliard dolarów. Były to „Kung-fu Panda”, „Wanted. Ścigani” i „Oszukana”. Jednak praca na planie to dla Angeliny zajęcie dodatkowe. Najwięcej czasu pochłania jej działalność charytatywna. Już teraz ma większy wpływ na świat niż wielu polityków.
1 z 5
ŻELAZNE DAMY SHOW-BIZNESU Najbardziej wpływowe kobiety przemysłu rozrywkowego
ŻELAZNE DAMY SHOW-BIZNESU Najbardziej wpływowe kobiety przemysłu rozrywkowego
2 z 5
ŻELAZNE DAMY SHOW-BIZNESU Najbardziej wpływowe kobiety przemysłu rozrywkowego
ŻELAZNE DAMY SHOW-BIZNESU Najbardziej wpływowe kobiety przemysłu rozrywkowego
3 z 5
ŻELAZNE DAMY SHOW-BIZNESU Najbardziej wpływowe kobiety przemysłu rozrywkowego
ŻELAZNE DAMY SHOW-BIZNESU Najbardziej wpływowe kobiety przemysłu rozrywkowego
4 z 5
ŻELAZNE DAMY SHOW-BIZNESU Najbardziej wpływowe kobiety przemysłu rozrywkowego
ŻELAZNE DAMY SHOW-BIZNESU Najbardziej wpływowe kobiety przemysłu rozrywkowego
5 z 5
ŻELAZNE DAMY SHOW-BIZNESU Najbardziej wpływowe kobiety przemysłu rozrywkowego
ŻELAZNE DAMY SHOW-BIZNESU Najbardziej wpływowe kobiety przemysłu rozrywkowego