Reklama

Przystojny i utalentowany Włoch, Michele Morrone, zyskał popularność po głównej roli w skandalicznym filmie "365 dni", ekranizacji erotyka Blanki Lipińskiej. Morrone nie tylko zagrał rolę Massimo, za którą pokochały go kobiety na całym świecie, ale też nagrał utwory ze ścieżki dźwiękowej produkcji. Wszechstronność Michele doceniło nie tylko 10 milionów obserwatorów (ok, nie oszukujmy się - obserwatorek) na Instagramie, ale też marki, które chętnie zapraszają Włocha do kampanii reklamowych. Na brak tych ostatnich nie może aktualnie narzekać. Michele Morrone został właśnie globalnym ambasadorem męskiej kolekcji marki i wystąpił w kampanii GUESS jesień/zima 2020.

Reklama

Michel Morrone gwiazdą kampanii Guess

Kampanię zrealizowano pod przewodnictwem dyrektora kreatywnego GUESS Paula Marciano. Autorką zdjęć jest fotografka Nima Benati, która sesję zrealizowała w zapierającej dech w piersiach Villi Erba, nad włoskim jeziorem Como. Posiadłość dawniej należała do legendarnego reżysera Luchiny Viscontiego, którego twórczość rozpaliła miłość Marciano do kina i stanowiła idealne tło dla zmysłowych zdjęć kampanii.

„W czerwcu spotkałem się z Michelem na chwilę w Lugano. Błyskawicznie poczułem, że coś nas łączy. Michele niesamowicie ciężko pracuje, jest też ambitnym i zdecydowanym mężczyzną – to cechy, które naprawdę cenię. Już po paru minutach wiedzieliśmy, że będziemy razem pracować. Kilka tygodni po pierwszym spotkaniu widzieliśmy się ponownie, tym razem nad jeziorem Como, gdzie powstały te piękne zdjęcia” - mówi Paul Marciano.
Reklama
Reklama
Reklama