Reklama

Wyrażenie „chwila wytchnienia” najwyraźniej nie istnieje w słowniku Heidi Klum. Zamiast oddawać się przyjemnemu odpoczynkowi w oczekiwaniu na swoje czwarte dziecko, smykałka do robienia interesów utrzymała słynną modelkę w pełnej aktywności: Heidi wykorzystała ten czas na zaprojektowanie dwóch kolekcji ubrań dla ciężarnych kobiet: „Loved by Heidi Klum” pojawi sie na rynku 12 lutego. W tym samym czasie marka A Pea in the Pod zacznie lansować linię „Lavish-by-Heidi-Klum”. Brand A Pea in the Pod znany jest z przeróżnych koprodukcji ze znanymi osobami. Wcześniej na przykład kolekcję dedykowaną kobietom w ciąży zaprojektowała dla tej marki inna celebry tka, Nicole Richie.
Według witryny internetowej people.com linia Lavish będzie składała się z 15 elementów, które wyróżniać ma niesamowity komfort noszenia – zostały bowiem uszyte bezszwowo. Wygoda – to nie wszystko, autorka bowiem gwarantuje swoim nazwiskiem odzież odpowiadająca najnowszym trendom mody. Na szczególną uwagę zasługuje czarna jedwabna sukienka wieczorowa w cenie około 90 euro.
Kolekcja „Loved” jeszcze mocniej koncentruje się na potrzebie komfortu przyszłych mam. W linii tej znajdzie się 14 pozycji – głównie wykonanych z miękkich, luźnych materiałów.
„W czasie czterech moich ciąż mogłam obserwować zmieniające się trendy w modzie. Połączyłam to z moją wiedzą dotyczącą stylu a także z doświadczeniami związanymi z komfortem i praktycznością ubrań. To wszystko razem pomogło mi w tworzeniu moich linii. Bycie w ciąży nie powinno wiązać się z rezygnacją z bycia modną. Kobieta musi czuć się w tym czasie wspaniale, musi akceptować zmiany zachodzące w niej ciele. To jest przecież bardzo ekscytujący proces”. Oczywiście Heidi wykorzystała swoją ciążę (z córeczką Lou, która urodziła się w październiku) do demonstrowania zalet swoich kolekcji. I trzeba przyznać, że bycie modelką dla swoich własnych kolekcji sprawiało jej niemałą przyjemność!
Sylwetka gwiazdy - Heidi Klum

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama