Anna Lewandowska otworzyła kawiarnię: ceny zwalają z nóg?
Anna Lewandowska to jedna z tych kobiet w polskim show biznesie, która ani na chwilę nie zwalnia tempa. Premierę miał właśnie jej kolejny projekt: trenerka fitness otworzyła swoją kawiarnię. Ile zapłacimy za wizytę w Healthy Store Lewandowskiej?

- Redakcja
Anna Lewandowska otworzyła swoją kawiarnię
Ania Lewandowska, żona kapitana polskiej reprezentacji w piłkę nożną, znana jest ze swojej niesłabnącej energii i aktywności w biznesie. Od kilku lat idzie jak burza przez polski show biznes, gdzie głośno jest o jej projektach ukierunkowanych na propagowanie zdrowego stylu życia i szeroko pojętego bycia fit. Oprócz organizacji obozów sportowych, marki Baby by Ann, działalności wydawniczej i aplikacji fitness na telefon, Ania Lewandowska ma również swoją markę żywieniową - Foods by Ann. W ostatnim czasie trenerka zdecydowała się postawić na rozwój właśnie tej gałęzi swojego biznesu. W ten weekend na warszawskim Wilanowie w Royal Wilanów została otwarta pierwsza kawiarnia Lewandowskiej - Healthy Store by Ann. To jednak nie koniec - Ania Lewandowska chce, aby jej kawiarnie pojawiły się w całej Polsce. Kolejnym miejscem, gdzie znajdziemy Healthy Store ma być poznańskie centrum handlowe Posnania. Jak mówi sama Lewandowska, otworzenie kawiarni było jej marzeniem od dawna. Ile zapłacimy za wizytę w Healthy Store Lewandowskiej?
Healthy Store by Ann
W Healthy Store na odwiedzających czekać będą zdrowe koktajle i sycące przekąski, jak na przykład superfood bowls, czyli śniadaniowe miski z pożywnymi dodatkami. Za taką zdrową przekąskę zapłacimy około 18-20 złotych, za owsiankę 16 zł. Nowością będą soki tłoczone metodą cold press. To metoda wyciskania soków pozwalająca na zachowanie wszystkich składników odżywczych. Koszt soku to około 12 złotych, za smoothie zapłacimy 15-17 złotych. W Healthy Store znajdziemy również batony energetyczne, musli, czekoladki, ekologiczne masła i oleje - wszystko sygnowane nazwiskiem Lewandowskiej.
Start projektu to nasza odpowiedź na aktualną potrzebę rynku. Cieszymy się, że produkty z naszego portfolio oraz nowe propozycje dedykowane temu projektowi trafią do szerokiego grona konsumentów. Chcemy także, aby nasze Healthy Store’y stały się miejscem, w którym konsumenci będą mogli zakupić nasze produkty oraz zjeść coś zdrowego i oderwać się od pędu codziennego życia - mówi Karol Błaszczyk, współzałożyciel Foods by Ann.
Firma Ani Lewandowskiej: Foods by Ann
Foods by Ann to marka sygnowana nazwiskiem Anny Lewandowskiej, która powstała w 2016 roku. Jej misją jest propagowanie właściwych nawyków żywieniowych pokazując jednak, że zdrowe nie musi kojarzyć się wyłącznie z wyrzeczeniami i niesmaczną dietą. Co sądzicie o produktach Foods by Ann? Wybierzecie się do Healthy Store Lewandowskiej?
Polecane
„Gdy z ogródka zniknęły petunie, myślałam, że to sprawka smarkaczy z osiedla. Prawda boleśnie otworzyła mi oczy”
„Były mąż mydlił mi oczy pięknymi słówkami, a od początku chodziło mu jedno. Prawda zwaliła mnie z nóg”
„Żona nie przyznała się, że zmieniła pracę. Wkrótce odkryłem więcej sekretów, które zwaliły mnie z nóg”
„Mąż oszczędza na wszystkim – nawet na mnie. Wymyślił dla mnie taki prezent, że zwaliło mnie z nóg”
„Wysoki rachunek za prąd zwalił mnie z nóg. Czułam w tym jakiś szwindel, bo przecież nie mam w domu elektrowni”
„Jedna noc z sąsiadem otworzyła mi oczy na moje małżeństwo. Taka terapia powinna być przepisywana każdej kobiecie”
„Żona miała sekretną szufladę w domu. Gdy w końcu ją otworzyłem, odkryta tajemnica zwaliła mnie z nóg”
„Chcieliśmy w Wigilię ogłosić radosną nowinę, ale teściowa mnie ubiegła. Pożałuje, że otworzyła buzię”
„Marzyłam, by mieć własną kawiarnię, ale rodzice uważali, że wyjdę jak Zabłocki na mydle. Teraz wiem, że mieli rację”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa