Filip Chajzer o śmierci syna: Nigdy nie można żałoby po śmierci dziecka przeżyć
Wzruszające wyznanie Filipa Chajzera o stracie syna.

Filip Chajzer szczerze o stracie syna
Już dwa lata minęły od śmierci syna Filipa Chajzera, który zginął w wypadku samochodowym. Maksymilian miał 9 lat, kiedy zginął w wyniku zderzenia samochodu, który prowadził jego dziadek. W ostatnim wywiadzie dla tygodnika Newsweek dziennikarz szczerze wyznał, co dla niego oznacza strata dziecka i jak przeżywa żałobę, która cały czas trwa:
Nigdy nie można żałoby po śmierci dziecka przeżyć.(...) Rodzice, którzy przeżyli to kilka, kilkanaście lat temu, mówili, że żal po stracie nigdy nie minie. I rzeczywiście tak jest. To jest sinusoida emocji, nerwów, myśli. Czasami jest lepiej, czasami gorzej. Często tego na zewnątrz nie widać, ale zawsze masz to w środku, budzisz się z tym, z tym idziesz spać. Myśl o dziecku, którego już nie ma, zawsze jest gdzieś z tyłu głowy, zawsze. - wyznał Filip Chajzer
Dziennikarz po śmierci syna przewartościował całe swoje życie i jak sam podkreśla stara się tak żyć, żeby ktoś był z niego dumny. Dziennikarz przyznał, że po stracie syna, został skierowany na terapię, gdzie uzyskał wsparcie i pomoc od grupy, którą tworzyli rodzice, którzy podobnie jak on stracili dziecko.
Nowy rozdział w życiu Filipa Chajzera
Filip Chajzer rozpoczął nowy rozdział w życiu. O tym, co się wydarzyło nigdy nie da się zapomnieć i nie chce zapomnieć, ale stara się jakoś poukładać życie na nowo. Dwa miesiące temu urodziło mu się dziecko.
To trochę zwycięstwo życia nad śmiercią. Rozpoczął się w moim życiu nowy rozdział, nie mam pojęcia, co się w nim wydarzy, ale nie mogę się doczekać kolejnych stron. - dodaje dziennikarz

Filip Chajzer - człowiek orkiestra
Dziennikarz znany jest z wielu akcji społecznych, w których bierze aktywny udział, ale też sam jest ich pomysłodawcą. Jak sam podkreśla w wywiadach najważniejszą dla niego akcją była zbiórka pieniędzy dla Powstańców Warszawskich, do których ma ogromny szacunek. W akcji dla powstańców udało się zebrać 1 mln 400 tys. złotych, a pieniądze są do tej pory wypłacane w transzach.
Ostatnio Filip Chajzer przekazał na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy swojego ukochanego poloneza, którego cena z dnia na dzień rośnie w zawrotnym tempie, a to nie jedyna i ostatnia akcja, w której dziennikarz brał i jeszcze będzie brał udział, bo pomaganie powinno być wpisane w byt człowieka.
1 z 4

Filip Chajzer
2 z 4

Filip Chajzer
3 z 4

Filip Chajzer
4 z 4

Filip Chajzer
Polecane
„Po śmierci męża wpadłam w jego długi. Żałoba się skończyła, gdy odkryłam, gdzie przepadły wszystkie nasze oszczędności”
„Po śmierci żony chciałem zacząć nowe życie. Nie spodziewałem się, że na drodze do szczęścia staną mi własne dzieci”
Kondolencje: cytaty o przemijaniu, życiu wiecznym i przechodzeniu żałoby. Te myśli niosą ukojenie po stracie
„Po śmierci mojego męża szwagierka odebrała mi prawo do szczęścia. Musiałam udawać, że żałoba to całe moje życie”
„Po śmierci dziadka rodzina pokazała prawdziwe oblicze. Chcieli rozgrabić rodzinny majątek, lecz nie przewidzieli jednego”
„Po śmierci teścia moja żona zamieniła dom w rodzinny grobowiec. Zapomniała, że ma jeszcze malutkie dziecko i męża”
„Po śmierci ojca odkryłem jego grzeszki. Nie miałem zamiaru dzielić się rodzinnym majątkiem z jakąś przybłędą”
„Po śmierci teściowej wspierałam teścia jak tylko mogłam. Nie spodziewałam się, dokąd mnie zaprowadzi ta dobroduszność”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa
Święta tuż-tuż… Oto 7 prezentowych inspiracji
Współpraca reklamowa