Ewa Chodakowska startuje z nowym biznesem. O co chodzi?
W video zamieszczonym na Facebooku Ewa Chodakowska tłumaczy, że kolejne autorskie projekty to dla niej naturalna kolej rzeczy, coś co ją rozwija i pcha do przodu. Będzie kolejny hit sygnowany nazwiskiem trenerki?
- Redakcja
Nie tak dawno Ewa Chodakowska debiutowała w całkiem nowej roli: ulubiona trenerka Polek, która najbardziej zatwardziałych leni potrafi ruszyć z kanapy i zaktywizować do tego, by zaczęli dbać o swoje zdrowie, dała się poznać jako uzdolniona projektantka biżuterii. We współpracy z marką Kruk trenerka stworzyła kolekcję Ohelo, w której znajdziemy m.in. naszyjniki, kolczyki i pierścionki wykonane ze szlachetnych metali inspirowane dziką, „waleczną” rośliną kwitnącą na terenach Oceanu Spokojnego.
Na konferencji prasowej Ewa Chodakowska podkreślała, że całość dochodu ze sprzedaży kolekcji zamierza przeznaczyć na pomoc kobietom – honorarium przekaże na rzecz domu „Sowa” działającego z ramienia Centrum Praw Kobiet.
Ewa Chodakowska zakłada własną markę kosmetyczną
Ale to nie jedyna działalność, która choć także dedykowana kobietom, niezwiązana z jej głównym zajęciem. Okazuje się bowiem, że gwiazda podejmuje się kolejnego wyzwania na całkiem nowym polu i już wkrótce startuje z nową marką kosmetyków. Ma już na koncie projekt , który prowadzi razem z mężem pod hasłem Bebio – portal i sklep internetowy oferujący dietę i katering pudełkowy, ale Bebiocosmetics to coś całkiem nowego.
Ewa Chodakowska opublikowała darmowy jadłospis na 7 dni. Czy to rzeczywiście „dieta dla bogaczy”?
Nowy projekt rusza 1 kwietnia. Co znajdziemy w owej linii kosmetyków od Ewy Chodakowskiej? Marka Bebiocosmetics powstała przy udziale specjalistów z branży kosmetycznej i składa się z żeli pod prysznic, dezodorantów i balsamów do ciała o całkowicie wegańskiej formule. Jak zapewnia sama twórczyni, ich składy są w 99% naturalne, a przed wprowadzeniem na rynek produkty nie były testowane na zwierzętach.
Bebiocosmetics – nowa marka kosmetyczna Ewy Chodakowskiej
Na pomysł założenia własnej marki Ewa Chodakowska wpadła po spotkaniu w gronie przyjaciółek, wśród których znalazła się też ekspertka od kosmetyków. To właśnie ona uświadomiła Chodakowską co do składów kosmetyków, po które sięga i szkodliwości wielu pozycji na ich liście. To skłoniło ją do poszukiwań preparatów lepszej jakości i o zdrowszych składach, a także, jako że poniosła na tym polu fiasko, finalnie do realizacji pomysłu, by powołać do życia własną markę. Na swoim profilu zamieściła video, w którym opisuje cały proces, który doprowadził do stworzenia produktów kosmetycznych firmowanych własnym nazwiskiem.
Sięgniecie po kosmetyki z linii Bebiocosmetics stworzonej przez Ewę Chodakowską?