Ewa Chodakowska startuje z nowym biznesem. O co chodzi?
W video zamieszczonym na Facebooku Ewa Chodakowska tłumaczy, że kolejne autorskie projekty to dla niej naturalna kolej rzeczy, coś co ją rozwija i pcha do przodu. Będzie kolejny hit sygnowany nazwiskiem trenerki?

- Redakcja
Nie tak dawno Ewa Chodakowska debiutowała w całkiem nowej roli: ulubiona trenerka Polek, która najbardziej zatwardziałych leni potrafi ruszyć z kanapy i zaktywizować do tego, by zaczęli dbać o swoje zdrowie, dała się poznać jako uzdolniona projektantka biżuterii. We współpracy z marką Kruk trenerka stworzyła kolekcję Ohelo, w której znajdziemy m.in. naszyjniki, kolczyki i pierścionki wykonane ze szlachetnych metali inspirowane dziką, „waleczną” rośliną kwitnącą na terenach Oceanu Spokojnego.
Na konferencji prasowej Ewa Chodakowska podkreślała, że całość dochodu ze sprzedaży kolekcji zamierza przeznaczyć na pomoc kobietom – honorarium przekaże na rzecz domu „Sowa” działającego z ramienia Centrum Praw Kobiet.
Ewa Chodakowska zakłada własną markę kosmetyczną
Ale to nie jedyna działalność, która choć także dedykowana kobietom, niezwiązana z jej głównym zajęciem. Okazuje się bowiem, że gwiazda podejmuje się kolejnego wyzwania na całkiem nowym polu i już wkrótce startuje z nową marką kosmetyków. Ma już na koncie projekt , który prowadzi razem z mężem pod hasłem Bebio – portal i sklep internetowy oferujący dietę i katering pudełkowy, ale Bebiocosmetics to coś całkiem nowego.
Ewa Chodakowska opublikowała darmowy jadłospis na 7 dni. Czy to rzeczywiście „dieta dla bogaczy”?
Nowy projekt rusza 1 kwietnia. Co znajdziemy w owej linii kosmetyków od Ewy Chodakowskiej? Marka Bebiocosmetics powstała przy udziale specjalistów z branży kosmetycznej i składa się z żeli pod prysznic, dezodorantów i balsamów do ciała o całkowicie wegańskiej formule. Jak zapewnia sama twórczyni, ich składy są w 99% naturalne, a przed wprowadzeniem na rynek produkty nie były testowane na zwierzętach.
Bebiocosmetics – nowa marka kosmetyczna Ewy Chodakowskiej
Na pomysł założenia własnej marki Ewa Chodakowska wpadła po spotkaniu w gronie przyjaciółek, wśród których znalazła się też ekspertka od kosmetyków. To właśnie ona uświadomiła Chodakowską co do składów kosmetyków, po które sięga i szkodliwości wielu pozycji na ich liście. To skłoniło ją do poszukiwań preparatów lepszej jakości i o zdrowszych składach, a także, jako że poniosła na tym polu fiasko, finalnie do realizacji pomysłu, by powołać do życia własną markę. Na swoim profilu zamieściła video, w którym opisuje cały proces, który doprowadził do stworzenia produktów kosmetycznych firmowanych własnym nazwiskiem.
Sięgniecie po kosmetyki z linii Bebiocosmetics stworzonej przez Ewę Chodakowską?
Polecane
Horoskop na jutro 25 października 2024 dla Bliźniąt. Nadchodzi czas nowych możliwości
„Gdy eks rozkręcił biznes myślałam, że spłaci alimenty. Syn chodził w dziurawych adidasach, a tatuś balował w Wiedniu”
Horoskop na jutro 26 sierpnia 2024 dla Bliźniąt. Nadchodzi czas refleksji i nowych perspektyw
„Nigdy nie myślałem o Ewie w ten sposób. Czy to możliwe, że zakochałem się w swojej najlepszej przyjaciółce?”
Horoskop na jutro 24 sierpnia 2024 dla Wagi. Nadchodzi czas zmian i nowych możliwości
„W Wigilię nie chodzi tylko o to, by usiąść przy suto zastawionym stole. Najważniejsze, by mieć z kim usiąść”
Podlaska szeptunka ostrzega przed tym, co nadchodzi. Zostało kilka dni, żeby się przygotować
„Byłem królem biznesu, zarabiałem kokosy i mieszkałem w luksusach. Zapomniałem tylko zadbać o rodzinę”
Podlaska szeptunka ostrzega przed tym, co nadchodzi we wrześniu. Lepiej już zbieraj siły
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa