Baby boom
Jeszcze kilkanaście lat temu ciąża w show-biznesie oznaczała zawodową śmierć. Aktorki i piosenkarki ociągały się z założeniem rodziny z obawy przed medialnym zapomnieniem. Ale czasy się zmieniły. Gwiazdy z brzuszkiem są na topie. Szczęśliwe, spełnione wyglądają piękniej niż podczas oscarowej gali. Z dumą pokazują mediom swoje pociechy. To nowy wymiar sławy.

- Gala
1 z 6

portman.gl
Jeszcze kilkanaście lat temu ciąża w show-biznesie oznaczała zawodową śmierć. Aktorki i piosenkarki ociągały się z założeniem rodziny z obawy przed medialnym zapomnieniem. Ale czasy się zmieniły. Gwiazdy z brzuszkiem są na topie. Szczęśliwe, spełnione wyglądają piękniej niż podczas oscarowej gali. Z dumą pokazują mediom swoje pociechy. To nowy wymiar sławy.
2 z 6

ALLONS_1066297_Natalie_Portman
Ciąża to jedyny moment, w którym gwiazdy z dumą pokazują dodatkowe kilogramy. Nie unikają śledzących ich paparazzich. Wręcz przeciwnie. Uśmiechają się do nich i pozują do zdjęć. Nawet gdy fotoreporterzy zaskakują je podczas porannych zakupów, bez makijażu czy w domowych ubraniach. Z czego to wynika? Według Natalie Portman wyjaśnienie tego stanu rzeczy nie wymaga wielkiej filozofii. „Dla mnie każdy dzień oczekiwania na dziecko to czas radości. Wielkiej radości. W takich chwilach przestaje się myśleć o swoim wyglądzie, uczesaniu czy garderobie. Po prostu uśmiecham się do wszystkich i próbuję ich zarazić swoim entuzjazmem” – tłumaczyła. Aktorce nie przeszkadzały nawet poranne mdłości, z którymi zmagała się przez pierwsze miesiące ciąży. W podobnym tonie wypowiadały się jej koleżanki po fachu. Na szczęście od kilku lat złe samopoczucie czy wybór odpowiednich mebelków do pokoju dziecka to ich najpoważniejsze problemy.
3 z 6

ALLONS_52718_Gwyneth_Paltrow_01
Zmiany obyczajowe zaczęły się w 2004 roku. Właśnie wtedy premierę miał dokument o wiele mówiącym tytule „Hollywood Baby Boom”. Opowiadał on o wręcz „wirusowym” rozprzestrzenianiu się ciąż wśród gwiazd show-biznesu. Dzieci urodziły m.in. Kate Hudson, Julia Roberts oraz Gwyneth Paltrow. Nie to jednak było najważniejsze. Po raz pierwszy o aktorkach było głośno nawet wtedy, gdy zniknęły z ekranów kin. Media starały się zaspokoić ciekawość ich fanów. Dziennikarze rozmawiali z gwiazdami o obawach i nadziejach związanych z narodzinami dzieci. Stopniowo też w magazynach zaczynały się pojawiać ekskluzywne sesje z noworodkami. Wtedy jeszcze nikt nie przypuszczał, jakie rozmiary osiągnie „dziecięce” szaleństwo.
4 z 6

ALLONS_454738_Brad_Pitt__Angelina_Jolie
Jako pierwsi przekonali się o tym Angelina Jolie i Brad Pitt. Za pierwsze zdjęcia ich córki Shiloh w 2006 roku zainkasowali od magazynu „People” ponad 4 miliony dolarów (przekazali je na cele charytatywne). Sprzedaż też była rekordowa. „People” w USA kupiło ponad 2,2 miliona osób. Był to 45-procentowy wzrost w porównaniu z poprzednimi numerami.
5 z 6

ALLONS_397647_Marc_Anthony__Jennifer_Lopez_01
Dwa lata później Jennifer Lopez dostała 6 milionów dolarów za sesję z bliźniętami – Maxem i Emme. To jednak nic w porównaniu z 16 milionami dolarów, które trafiły na konta organizacji dobroczynnych prowadzonych przez parę Jolie – Pitt. Numer z Knoxem i Vivienne (2008 rok) sprzedał się w astronomicznym nakładzie 2,8 miliona egzemplarzy (czwarty wynik w historii tytułu).
6 z 6

ALLONS_1118985_Kate_Hudson__Matt_Bellamy_06
„To pokazuje, jak wiele można zarobić na zjawisku baby boom. Zyski dzielą się na policzalne – miliony dolarów, oraz niepoliczalne, ale nie mniej ważne, do których należą dodatkowa sława, ocieplenie wizerunku i szansa na nowe kontrakty” – komentowała Emilly Smith z „Page Six”, dodatku do „New York Post”. „Dziecięcy” biznes wzbudza wiele kontrowersji, ale patrząc na zdjęcia uśmiechniętej Natalie Portman czy Kate Hudson na szczęście można o nich zapomnieć.
Polecane
„Żona odeszła, bo nie śmierdziałem groszem. Pojawiła się z płaczem, gdy tylko zwęszyła mój pełny portfel”
„Dla szwagra nie byłem 100% facetem, bo nie piłem z nim od rana. Wole mieć pełny portfel niż pustą głowę”
Pieśni na Boże Ciało - wyraz uwielbienia Najświętszego Sakramentu. Jakie pieśni eucharystyczne śpiewać w trakcie mszy i procesji Bożego Ciała?
„Siostra chciała, żebym oddała mieszkanie jej bezrobotnej córce, bo nie mam swoich dzieci. Obraziła się, gdy odmówiłam”
„Zostałam starą panną bez dzieci, bo nie widziałam świata poza pracą. Za późno zorientowałam się, jak wiele straciłam”
„Praca urzędasa mnie znudziła, bo ile można dłubać w papierach? Zbyt późno zrozumiałem, że nie muszę tak żyć”
Porwanie 14-latki w Poznaniu. Była torturowana i zgwałcona, bo ... nie oddała 20 złotych
Porwał 7-letnią córkę, bo matka chciała ją zaszczepić. "Każdego dnia modlę się, abyś wróciła do domu" - apeluje zrozpaczona kobieta
George Michael, twórca świątecznego hitu „Last Christmas”, zmarł w Boże Narodzenie. Utwór czyni go nieśmiertelnym. Na czym polega fenomen piosenki?
Magda Mołek i Joanna Keszka: "Słowo cipka jest piękne i nawet prof. Bralczyk nie miałby nic przeciwko, bo jest z naszej bandy"!
Współpraca reklamowa
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa
Święta tuż-tuż… Oto 7 prezentowych inspiracji
Współpraca reklamowa