Najlepsza reklama ojcostwa: John Legend zmienia pieluchy w reklamie Pampers
Marka Pampers postanowiła pokazać jak ojcowie zajmują się dziećmi i zmieniają maluchom pieluchy. John Legend pokazuje, że tata może być świetnym opiekunem niemowlaka od chwili urodzin!
- Redakcja
Ojcowie zmieniający pieluchy w kampanii Pampers
W 60. sekundowej reklamie "Love the Change" John Legend (popularny wokalista pop, mąż modelki Chrissy Teigen) przewija swojego synka, nucąc pod nosem piosenkę „Stinky Booty Duty”. O pomoc zwraca się do starszej córki oraz kilkunastu ojców, którzy stoją za nim. Prawie każdy z nich ma na ręku swoje dziecko. Zarówno Legend jak i matka jego dzieci Chrissy Teigen znani są z luźnego podejścia do tematu wychowywania potomstwa oraz z faktu, że dzielą się obowiązkami po równo. Chrissy regularnie pokazuje też blaski i cienie macierzyństwa, a Legend często pokazuje prywatne zdjęcia z dzieciakami.
W spocie Pampers Legend śpiewa w konwencji musicalu, przewijając jednocześnie swojego synka. Stopniowo dołącząją do niego inni ojcowie, w tym kolejny muzyk pop, Adam Levine. W przewijaniu Legendowi pomaga też starsza córeczka, a w finale spotu "Love the change" na scenę wkracza wspomniana już Chrissy Teigen.
Całość to już druga odsłona współpracy marki z gwiazdą muzycznej sceny, kolejna w zabawnym i przewrotnym tonie. Świetnie, że Pampers przełamuje stereotypy ojcostwa i macierzyństwa. Lubimy to!