Znana marka odzieżowa ZACHWYCIŁA kampanią z karmiącą piersią mamą
Kampania GAP z karmiącą mamą mocno wspiera publiczne karmienie piersią.
Nowa kampania GAP z karmiącą piersią mamą
Amerykańska marka odzieżowa GAP stworzyła kampanię reklamową, na której mama karmi piersią swoje dziecko. Fotografia czarnoskórej modelki karmiącej swoje dziecko wzbudziła zachwyt wśród internautów.
Początkowo kampania GAP do najnowszej kolekcji "Love by GapBody" miała wyglądać całkowicie inaczej. Pomysł zrodził się, kiedy modelka Adaora Akubilo poprosiła o przerwę podczas sesji fotograficznej, ponieważ musiała nakarmić piersią swojego 20-miesięcznego synka Arinze. Fotograf zapytał, czy może uchwycić ten moment, i tak zrodził się pomysł na piękną, subtelną kampanię mamy karmiącej dziecko piersią.
Po ukazaniu się zdjęć na Instagramie marki GAP, tysiące osób gratulowało wspaniałych zdjęć i pomysłu, dziękując firmie i modelce za wsparcie karmienia piersią w miejscach publicznych, które cały czas na świeciewzbudza kontrowersje.
Adaora Akubilo: "Nasze społeczeństwo nadal nie wspiera kobiet"
Adaora Akubilo, modelka, która wzięła udział w kampanii GAP na swoim koncie na Instagramie napisała, jak trudno jest kobietom karmiącym piersią, które często ze względu na swoją pracę muszą ograniczyć karmienie piersią, albo zaprzestać. Modelka docenia swoją branżę i ludzi, z którymi współpracuje, że może poprzez karmienie piersią zapewnić dziecku najlepsze korzyści zdrowotne, jakie niesie ze sobą karmienie mlekiem matki.
Miałam chęć i determinację, aby karmić piersią tak długo, jak to możliwe, ale rzeczywistość jest taka, że gdybym nie była w branży, w której się znajduję, spełnienie tego celu byłoby trudne lub prawie niemożliwe. Większość matek nie ma przywileju pracy z taką marką jak @gap czy fotograf @cassblackbird, który wspierał mnie i kontynuował sesję, kiedy karmiłam. Moje przyjaciółki, które są pracującymi matkami i niezliczona ilość mam pracujących w innych branżach, muszą zrezygnować z karmienia, ponieważ nie mają wyznaczonego obszaru, w którym mogą odciągnąć mleko oraz nie mają odpowiedniej liczby przerw, aby to zrobić. Słuchanie tych historii jest absolutnie bolesne, ponieważ te matki chcą zapewnić żywieniowe i zdrowotne korzyści swoim dzieciom, a także mieć możliwość związania się z dziećmi w ten wyjątkowy sposób.
Modelka podkreśla, że niestety żyjemy w społeczeństwie, które nie do końca akceptuje karmienie piersią w miejscach publicznych, z czym sama niejednokrotnie się spotkała.
Nasze społeczeństwo nadal nie wspiera kobiet, które dbają o swoje bardzo małe dzieci i nie boją się karmić ich w miejscach publicznych. Ucieszyłam się, gdy fotograf na planie zdjęciowym GAP zapytał, czy może uwiecznić na kliszy tę chwilę. - napisała Adaora Akubilo
Karmienie piersią w miejscach publicznych
Karmienie piersią w miejscach publicznych nadal jest tematem trudnym, a młode mamy często spotykają się z agresją i nietolerancją. Niejednokrotnie czytamy o sytuacjach, kiedy mamy karmiące dziecko piersią są wypraszane z restauracji, czy innych miejsc, albo muszą karmić swoje dzieci pokątnie w toaletach, czy innych miejscach, gdzie nie ma odpowiednich warunków.
Na szczęście takie kampanie jak ta przygotowana przez markę GAP, wspierają matki karmiące piersią i uświadamiają, że karmienie piersią w miejscach publicznych powinno być czymś naturalnym.
1 z 3
Kampania GAP z mamą karmiącą dziecko piersią
2 z 3
Kampania GAP z mamą karmiącą dziecko piersią
3 z 3
Modelka Adaora Akubilo Cobb z synkiem