Reklama

Osiem naprawdę niezwykłych zapachów o wyrazistych nutach głównych i trzy charyzmatyczne, a jednocześnie trzy ultra kobiece ambasadorki. Bohoboco ze swoim nowym produktem urodowym naprawdę podbija rynek. Być może dlatego, że tak ogromną uwagę przykłada do jakości – perfumy tworzono we francuskim Grasse dwa lata, a stopień ich zaperfumowania to aż 25% (naprawdę długo utrzymują się na skórze).

Reklama

Po serii trzech portretów starszej aktorki Heleny Norowicz, przyjaciółki duetu Bohoboco, Magdaleny Mielcarz i super modelki Mai Salamon, przyszedł czas na film promocyjny.
„Tłem całości jest biały, tajemniczy labirynt, w którym Ambasadorki poszukują czegoś nieuchwytnego. Początkowo jest w nich pewien niepokój, ale na końcu dzięki swoim zmysłom, odnajdują świat zapachów Bohoboco i odczuwają ukojenie oraz uczucie spokoju.”, mówi o głównej idei produkcji Kamil Owczarek.

Reklama

To idealne uzupełnienie całej kampanii, która oparta jest w głównej mierze na zmysłach. My się zakochałyśmy w tym projekcie polskiej marki!
ZOBACZ TEŻ:
BOHOBOCO NOWA KAMPANIA NA JESIEŃ 2016!

Reklama
Reklama
Reklama