GIGI HADID twarzą zapachu TOMMY HILFIGER
Nowy zapach Tommy Hilfiger ma być taki jak jego ambasadorka Gigi Hadid, pełen indywidualności.
Tommy Hilfiger wprowadza nowy, limitowany zapach The Girl, którego twarzą została Gigi Hadid - globalna ambasadorka marki. Młoda modelka, która z dnia na dzień stała się gwiazdą, firmuje swoim nazwiskiem również ubrania i akcesoria z metką Tommy Hilfiger.
Zapach ma wszelkie szanse na zdobycie tytułu hit lata – jest świeży i kwiatowy z nutą drzewa cedrowego i kaszmiru. Otwierają go zielona gruszka z liściem fiołka i zielonej figi, a sercem są płatki jaśminu i jedwabistej konwalii.
fot. materiały prasowe Tommy Hilfiger
Jednak to kampania towarzysząca premierze produktu zwróciła naszą uwagę. Marinistyczna, z wykorzystaniem nowej kolekcji wybiegowej marki, przystojnymi marynarzami i doskonałą „dziewczyną z sąsiedztwa”, Gigi. Kolekcja, którą promuje to inspirowane klasycznym mundurem żakiety i bluzki oraz teatralne buty w stylu lat 50. i typowe bosmanki (kurtki z obszernym kołnierzem i pagonami, koniecznie w odcieniu granatu).
Taka odsłona kojarzy nam się z amerykańskim filmami złotej ery Hollywood i ostatnią produkcją braci Coen, Ave Cezar, będącą poniekąd podsumowaniem amerykańskiej Fabryki Snów z lat 50.
Lubimy to!
1 z 7
TH-thegirl-spread
2 z 7
PR_Digital_Shared-59516__MG_6736_b_RGB300
3 z 7
Tommy_Hilfiger_The_Girl
4 z 7
Tommy_Hilfiger_The_Girl_Gigi1
5 z 7
Tommy_Hilfiger_The_Girl_Gigi2
6 z 7
Tommy_Hilfiger_The_Girl_Gigi4
7 z 7
Tommy_Hilfiger_The_Girl_Gigi5