Reklama

Tommy Hilfiger wprowadza nowy, limitowany zapach The Girl, którego twarzą została Gigi Hadid - globalna ambasadorka marki. Młoda modelka, która z dnia na dzień stała się gwiazdą, firmuje swoim nazwiskiem również ubrania i akcesoria z metką Tommy Hilfiger.
Zapach ma wszelkie szanse na zdobycie tytułu hit lata – jest świeży i kwiatowy z nutą drzewa cedrowego i kaszmiru. Otwierają go zielona gruszka z liściem fiołka i zielonej figi, a sercem są płatki jaśminu i jedwabistej konwalii.

Reklama

fot. materiały prasowe Tommy Hilfiger
Jednak to kampania towarzysząca premierze produktu zwróciła naszą uwagę. Marinistyczna, z wykorzystaniem nowej kolekcji wybiegowej marki, przystojnymi marynarzami i doskonałą „dziewczyną z sąsiedztwa”, Gigi. Kolekcja, którą promuje to inspirowane klasycznym mundurem żakiety i bluzki oraz teatralne buty w stylu lat 50. i typowe bosmanki (kurtki z obszernym kołnierzem i pagonami, koniecznie w odcieniu granatu).
Taka odsłona kojarzy nam się z amerykańskim filmami złotej ery Hollywood i ostatnią produkcją braci Coen, Ave Cezar, będącą poniekąd podsumowaniem amerykańskiej Fabryki Snów z lat 50.
Lubimy to!

Reklama
Reklama
Reklama