Daisy Marc Jacobs Trio
Najnowszy film reklamowy Daisy Marc Jacobs Trio, został wyreżyserowany przez zdobywczynię Oskara Sofię Coppolę. Nagrywany w Bawarii, film przedstawia trzy zapachy – Daisy, Daisy Eau So Fresh i najnowszy – Daisy Dream.

- kobieta.pl
Rodzina zapachów inspirowanych młodością
Inspiracją do stworzenia zapachu Daisy był kult młodości - zapachu świeżego i kobiecego z nutą zabawnej niewinności. Woń przywodzi myśli o słońcu, kwiecistej łące pełnej stokrotek, szczęściu, wolności. Tak pachną perfumy Daisy... najnowszy zapach marki Marc Jacobs.
Mimo swojego wyrafinowania Daisy jest skromna i delikatna. Ujmuje i kusi doskonałym wyczuciem swobody. Promieniuje i czaruje bukietem kwitnących kwiatów.
W finezyjnej głowie skrywa dziką truskawkę, czerwonego grejfruta i aromat fiołka. Jej serduszko rozkwita nutami gardenii i jaśminu. Piżmo, wanilia i białe drzewa oplatają kompozycję z niezwykłą delikatnością i ciepłą zmysłowością. Po kilku minutach poznajemy niezwykle świeżą, kwiatową kompozycje woni w nowoczesnej wersji stylu vintage, charakterystycznym dla marki Marc Jacobs.
Daisy wytwarza wokół siebie młodzieńczy urok z nutką ekstrawagancji. Delikatnie zaokrąglone kształty szklanego flakonu stanowią ucieleśnienie zmysłowej kobiecości, wyszukania i luksusu. Złota nakrętka butelki została udekorowana zabawnymi stokrotkami, które beztrosko kwitną na flakonie. Idealnie wpisują się w styl vintage, jednocześnie zachęcając do zerwania i powąchania. Symbolizują detale, o które zawsze troszczy się Marc Jacobs. Opakowanie zapachu Daisy jest bardzo stylowe. Delikatny łańcuszek białych stokrotek otacza brzegi czarnego, eleganckiego pudełka.
Daisy Eau SO FRESH to zupełnie nowy zapach, który dołacza do rodziny Daisy, po ogromnym sukcesie marki. Nowa woń jest kwiatowo-owocową dawką słonecznej energii, która pobudza do działania i korzystania z drobnych przyjemności, jakie oferuje nam życie. Ta swawolna, nieco kapryśna wariacja na temat pierwszego zapachu Daisy kusi nutami delikatnej maliny, zmysłowej dzikiej róży i ciepłej śliwki. Wysublimowana woń Daisy Eau SO FRESH doskonale oddaje kobiecy, żywiołowy klimat projektów Marca Jacobsa.
Daisy Dream jest lekka i zwiewna niczym przyjemny podmuch letniego wiatru. Kompozycja ujmuje swoim kwiatowo – owocowym charakterem. W wonnym świecie marzeń nie ma miejsca na gorzkie zmartwienia. Przepyszne akordy jeżyny, orzeźwiające cząstki grejpfruta i kruche nuty gruszki wprowadzają w błogi stan szczęśliwego fantazjowania. Jaśminowe serce, wzbogacone śliwką, liczi i niebieską wisterią bije kobiecym wdziękiem. Natomiast w bazie marzenia spełniają się za sprawą piżma, wody kokosowej i akordu białych drzew.Najnowszy film reklamowy Daisy Marc Jacobs Trio, został wyreżyserowany przez zdobywczynię Oskara Sofię Coppolę. Nagrywany w Bawarii, film przedstawia trzy zapachy – Daisy, Daisy Eau So Fresh i najnowszy – Daisy Dream.
Zapach powstał dzięki współpracy Marca Jacobsa oraz Ann Gottlieb.
Pojemności i ceny:
Daisy Dream EDT 30 ml – 199 zł
Daisy Dream EDT 50 ml – 269 zł
Daisy Dream EDT 100 ml – 349 zł
1 z 2

MJ_Daisy_Fresh_v20_LR
2 z 2

MJDAISYMYlowRes
Polecane
Zmarła Agnes Sokołowska, światowej sławy polska modelka. Brała udział w pokazach Givenchy, Saint Laurent czy Marc Jacobs
Święty Hubert – patron myśliwych. Polował nie tylko na zwierzynę, ale i na duszę dla Boga. Dasz się złapać?
Gwiazda programu "Żony Hollywood", Eva Halina Rich pokazała córki. Daisy to wierna kopia mamy, a Lily? [ZDJĘCIA]
Natalia Klimas w oryginalnej stylizacji na wiosnę. Jeansowa kurtka, sukienka w mocnym kolorze i torebka tworzą zgrane trio
Francuskie feministki przeciwko Polańskiemu: "Jeśli gwałt jest sztuką, to dajcie Polańskiemu wszystkie Cezary"
Filmik, na którym 74-letnia Glenn Close tańczy w trakcie gali, jest hitem w sieci. „Dajcie jej za to Oscara”
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa