Velvet w nowej odsłonie
Udoskonalone produkty marki Velvet z nową szatą graficzną i nową ikoną marki – Misiem Polarnym całkiem niedawno pojawiły się na rynku.
- kobieta.pl
Hasło „Velvet – miękki jak aksamit” zobowiązuje, a producent marki dokłada starań, by oferować produkty o jeszcze lepszej jakości i miękkości. Nowe, udoskonalone produkty zapewniają czystość, świeżość i komfort na co dzień. Przełomowe zmiany dotyczą wszystkich produktów higienicznych Velvet.
• Każdy listek nowych papierów toaletowych Velvet zarówno białych jak i kolorowych, składa się aż z trzech warstw miękkiej i wytrzymałej bibułki. Papier toaletowy Velvet jest teraz nie tylko jeszcze bardziej miękki, ale także niezwykle wytrzymały i wydajny.
• Ręczniki papierowe Velvet są bardziej chłonne i wytrzymałe, dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii tłoczenia. Wyjątkowo grube listki bibułki lepiej chłoną wilgoć i sprawiają, że ręcznik jest bardziej wytrzymały i wydajny. Teraz wystarczy jeden listek, aby wytrzeć mokrą plamę lub usunąć zabrudzenie.
• Nowe chusteczki Velvet charakteryzują się delikatnością oraz miękkością, są dostępne zarówno w pudełkach, jak i w wersji kieszonkowej (tzw. chusteczki higieniczne). Dzięki nowym wzorom opakowań i wyjątkowej stylistyce można dopasować je do każdego wnętrza.
Nową ikoną marki Velvet został Miś Polarny - biały, miękki, puszysty i nieskazitelnie czysty, doskonale odzwierciedla on wartości marki - delikatność, czystość i optymistyczne podejście do życia.
Ceny: od 3,50 zł za 70 chusteczek higienicznych, przez 7 zł za dwie rolki ręcznika papierowego do 11 zł za 8 rolek rumiankowego papieru toaletowego.
1 z 5
VELVET__a__70_KIDS_front
2 z 5
VELVET_ORIGINAL_BIG_BOX_a__170_BLUE_front
3 z 5
velvet_a__130_liscie_front
4 z 5
Velvet-a__2-RK-chlonne-gabki-front
5 z 5
Velvet-a__2-RK-czysta-biel-front-AKTUAL