Oto najpopularniejsze kosmetyki w Polsce. Będziecie zaskoczone!
Marka, która okazała się być najpopularniejsza w aż 41 krajach świata, powstała zaledwie 5 lat temu. Jej produkty charakteryzują się przejrzystymi składami, wysoką zawartością składników aktywnych i... drogeryjnymi cenami.

Tę markę kosmetyków kochają Polki i Polacy
Wyniki badania przeprowadzonego przez serwis „Skincare Hero” jasno pokazują, że powstała zaledwie 5 lat temu marka The Ordinary już podbiła świat. Kanadyjski producent kosmetyków do pielęgnacji skóry jest ulubieńcem konsumentów w aż 41 krajach, od Stanów Zjednoczonych po Europę. Również w Polsce marka cieszy się zdecydowanie największym zainteresowaniem. The Ordinary zostawia daleko w tyle takich gigantów, jak Dove, L’Oreal, Vichy, Estee Lauder czy Neutrogena.

Skincarehero.com
Osiągnięcia The Ordinary nie będą jednak zaskoczeniem dla fanek i fanów urodowych nowinek. Marka od dawna cieszyła się ogromnym zainteresowaniem między innymi w mediach społecznościowych, a niektóre z jej produktów zyskały już status „kultowych”. Jednym z nich jest słynny, „krwawy peeling” z dużym stężeniem kwasów AHA i BHA, który podbił sieć już kilka lat temu:
Swego czasu TO było kojarzone też głównie z peptydowego serum Buffet, które pokochały zwłaszcza posiadaczki skóry z pierwszymi oznakami starzenia:
The Ordinary ma w swojej ofercie pokaźną ilość serum, kremów i peelingów ze znanymi i lubianymi substancjami aktywnymi, takimi jak kwasy, witamina C, niacynamid, kwas hialuronowy czy retinol.
Nazywają go „Jezusem w butelce”. Kultowy lotion, który stosują Madonna i J.Lo dostępny w Polsce
Od dobrych kilku miesięcy portale urodowe rozpisują się o lotionie złuszczającym, który jest obowiązkowym elementem kosmetyczek największych gwiazd czerwonego dywanu. Nie każdy wie, że Lotion P50 francuskiej marki Biologique Recherche, bo o nim mowa, jest dostępny w Polsce! Dlaczego jest taki niezwykły?
Dobra pielęgnacja dostępna dla wszystkich
Marka The Ordinary powstała w 2016 roku jako „dziecko” Brandona Truaxe (mężczyzna zmarł w wieku zaledwie 40 lat) informatyka, który podczas stażu w firmie kosmetycznej zauważył, jak wielką marżą obarczone są produkty do pielęgnacji ciała (i nie tylko). Postanowił więc stworzyć linię niemal profesjonalnych kosmetyków w przyjaznych cenach. Produkty The Ordinary mają krótkie i bardzo konkretne składy - większość z nich oparta jest na działaniu jednej substancji aktywnej. W produktach TO nie znajdziemy też dodatków, takich jak parabeny, siarczany, barwniki czy sztuczne aromaty, a design opakowań jest prosty i doskonale wpisuje się w trend minimalizmu.
Polecane
Proszek do wybielania zębów: czy ten hit z Instagrama naprawdę działa? Opinie mówią same za siebie
6 stycznia zrób 1 rzecz dla swojej rodziny. Wszyscy będziecie mieli obfity 2025 rok
Krzysztof Jackowski zdradza, co może się stać w Polsce. Jego wizja w końcu daje nadzieje
Święty Mikołaj w Polsce, wiedźma Befana we Włoszech. Kto jeszcze przynosi prezenty pod choinkę?
Pierwszy w Polsce pop-up store SHEIN już otwarty. Rozkwitnij z SHEIN na wiosnę
Współpraca reklamowa
„Moja 11-letnia córka podkrada mi kosmetyki i robi z siebie pudernicę. Ja w jej wieku używałam tylko wody i mydła”
Aragonit - właściwości magiczne i prozdrowotne "hiszpańskiego klejnotu". Możesz go znaleźć także w Polsce
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa