Między nami kobietami – porozmawiajmy o kosmetykach
Kobiece rozmowy… Prowadzone w gronie koleżanek, przyjaciółek są czymś więcej niż tylko sposobem na spędzenie wolnego czasu, czy formą relaksu po dniu pełnym, nie zawsze pozytywnych, wrażeń. To kobieca metoda na wymianę doświadczeń i opinii. Rekomendacja przyjaciółki znaczy często więcej niż kolorowa reklama w prasie lub porada ekspedientki.

- kobieta.pl
Jeśli lubisz rozmowy w damskim gronie, chcesz sprawdzić się w roli kosmetycznego eksperta, podzielić opinią o wypróbowanym kosmetyku, lub choćby sprawdzić jak inni go oceniają - zapamiętaj adres miedzynami.kobieta.pl. To nowa platforma wymiany informacji o kosmetykach marek Perfecta, Celia, Cashmere, Yoskine, pozwalająca na dzielenie się opiniami o produktach tych marek, wymianę doświadczeń, a nawet ocenianie recenzji innych. A przy tym udział w programie to okazja do zdobycia atrakcyjnych nagród w kobiecym stylu.
Więcej informacji o programie na www.miedzynami.kobieta.pl
Partnerem programu jest serwis www.kobieta.pl

Polecane
„Czułam, że na Dzień Kobiet dostanę coś wyjątkowego. Marzyłam o perfumach i tulipanach, a nie o brudach z przeszłości”
Cytaty na Dzień Kobiet do kartek z życzeniami. Tak uzupełnisz swoje słowa o piękne znaczenie
Zapomnij o banalnych życzeniach. Zaskocz swoją żonę w Dniu Kobiet. Tak wzmocnisz waszą miłość
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa