Reklama

Modelka plus size w reklamie ubrań sportowych

Firma Academy Sports and Outdoors produkująca odzież sportową do swojej najnowszej kampanii ubrań sportowych dla kobiet noszących większe rozmiary wybrała modelkę i blogerkę Annę O'Brien. Anna chętnie się zgodziła, bo jak sama przyznała ze względu na swoją figurę (Anna nosi rozmiar XXXL) zawsze miała problem ze znalezieniem dla siebie odpowiednich ubrań do ćwiczeń. Anna O'Brien do tego projektu podeszła z misją i w ten sposób chce pomóc innym kobietom podobnym do niej:

Reklama
Spędziłam 25 lat czekając na bycie aktywną. Teraz spędzę kolejne 25, pomagając ludziom we wszystkich rozmiarach dostrzec korzyści aktywności fizycznej – napisała na Instagramie.

Jak się okazało kampania Academy Sports and Outdoors nie wszystkim przypadła do gustu, a pod zdjęciami modelki rozpętała się gorąca dyskusja. Jedni dziękują Annie za odwagę, inni krytykują, że promuje niezdrowy tryb życia. Jednak niepochlebne wypowiedzi internautów nie zrażają Anny:

Rozumiem, że nie każdemu muszę się podobać, ale każdy, bez względu na to, czy nosi rozmiar 34 czy 44 ma prawo do sportu, aktywności i życia po swojemu. I nikt nie ma prawa się do tego wtrącać - dodaje modelka.

Firma zatrudniająca modelkę stanęła w jej obronie

Po fali nieprzychylnych komentarzy pod adresem modelki, firma Academy Sports and Outdoors zareagowała i wyjaśniła dlaczego zdecydowała się na współpracę z Anną O'Brien:

W naszej firmie wierzymy, że każda kobieta ma prawo do czerpania radości z uprawiania sportu. Dalej będziemy ambasadorami różnych rozmiarów. Każdy z nas, niezależnie od rozmiaru, musi mieć taką samą możliwość uprawiania sportu. - wyjaśniła firma w komunikacie
Reklama

My podziwiamy postawę Anny O'Brien i uważamy, że powinna być przykładem i motorem do działań dla wszystkich osób z nadwagą, ponieważ wystarczy mieć odwagę i podobnie jak Anna zrobić pierwszy krok i nie oglądać się na innych.

Reklama
Reklama
Reklama