Reklama

Rok 2010 w makijażu to dwa zupełnie skrajne trendy. Z jednej strony zdecydowanie stawiamy na kolor, z drugiej zaś liczy się po prostu naturalność. Na powiekach królować będą szmaragd, granat, fiolet, zieleń i róż. Absolutnym hitem okażą się też czerwone usta i silnie zaróżowione policzki. Kluczem do osiągnięcia pożądanego efektu, także w makijażu, okaże się… nasze zdecydowanie. Jeśli mocno malujemy oczy, usta powinny pozostać delikatne. I odwrotnie. Gdy postawimy na mocny akcent w postaci czerwonej pomadki, makijaż oka ograniczmy do lekkiego podkreślenia rzęs. A gdy szukamy dodatkowego sposobu ekspresji, możemy też pomalować paznokcie – w tym sezonie koniecznie krótkie – jednym z mocno kryjących lakierów w ulubionym, szalonym odcieniu. Zabawa kolorami jest jak najbardziej usprawiedliwiona! Kolejnym, a jednocześnie skrajnie opozycyjnym trendem w tym roku, będzie po prostu… naturalność. Lekko rozświetlona gładka buzia, rzęsy ledwie muśnięte maskarą i bardzo delikatnie zaznaczone usta – prostota gwarancją sukcesu.

Reklama
Nie tylko sztuka makijażu wymaga perfekcji…

Trendy w makijażu na 2010 rok, to nie tylko perfekcyjnie wykonany makijaż, ale także piękny wygląd właściwie pielęgnowanej skóry. Jednym z elementów odpowiedniej pielęgnacji jest jej prawidłowe, delikatne i skuteczne oczyszczanie, w tym demakijaż. Innowacyjnym kosmetykiem wykorzystywanym do tego celu jest płyn micelarny, dla konsumentów – kosmetyk wszech czasów, dla profesjonalistów – idealny wybór w codziennej pracy. Bez wahania można powiedzieć, że jest to kosmetyk wpisujący się w tegoroczne trendy.

….właściwy demakijaż to też wyzwanie!

Laboratoire Dermatologique Bioderma jest prekursorem i właścicielem patentu formuły płynów micelarnych. Bioderma jako pierwsza wykorzystała micele w preparatach do higieny skóry – od tego czasu, wśród kosmetyków do demakijażu niewymagających spłukiwania, płyny micelarne do dziś pozostają numerem 1 we Francji i innych krajach. Tajemnica sukcesu firmy Bioderma polega na szczegółowym opracowaniu procesu technologicznego, który pozwala otrzymać krytyczne stężenie miceli w roztworze wodnym. Takie idealnie dopracowane stężenie miceli odpowiedzialne jest za doskonałe właściwości oczyszczające płynów micelarnych Bioderma. Ultra-delikatne płyny micelarne nadają się do higieny wszystkich typów skóry, nawet tych najbardziej wrażliwych, a przy swej delikatności świetnie radzą sobie także z usuwaniem każdego, nawet wodoodpornego makijażu. Płyn micelarny nie tylko nie narusza warstwy hydrolipidowej naskórka, ale i łagodzi powstałe już podrażnienia. Formuła płynów micelarnych Bioderma opiera się na wieloletnim doświadczeniu firmy i gwarantuje perfekcyjne oczyszczanie oraz demakijaż nawet najbardziej wrażliwej skóry.

Portfolio firmy obejmuje 5 różnych płynów, dostosowanych do potrzeb każdego typu skóry:
Reklama

Sensibio H2O dedykowany jest skórze wrażliwej, zawiera wyciąg z ogórka, łagodzi objawy nadreaktywności: kłucie, gorąco, dyskomfort. Pojemność 250ml, sugerowana cena detaliczna 52 pln lub 500ml, sugerowana cena detaliczna 78 pln
Sébium H2O to idealny wybór dla skóry tłustej, mieszanej i skłonnej do trądziku - może być również stosowany jako płyn po goleniu. Płyn ten ogranicza błyszczenie, reguluje nadmierny łojotok, zapobiega powstawaniu zaskórników i stanów zapalnych. Pojemność 250ml, sugerowana cena detaliczna 50 pln lub 500ml, sugerowana cena detaliczna 70 pln
Hydrabio H2O przeznaczony skórze odwodnionej, przywraca jej komfort i miękkość, eliminując przy tym uczucie ściągnięcia. Pojemność 200ml, sugerowana cena detaliczna 55 pln
White Objective H2O rozjaśniający płyn micelarny, zawierający opatentowaną formułę W.O.®, zapewnia delikatne, aktywne oczyszczanie i demakijaż. Może być używany również jako tonik. Pojemność 200ml, sugerowana cena detaliczna 66 pln
ABCDerm H2O stworzony z myślą o dzieciach, pozwala na delikatne i skuteczne oczyszczanie, a dzięki zawartości alantoiny łagodzi i przywraca skórze miękkość. Pojemność 500ml, sugerowana cena detaliczna 77pln
Produkty Bioderma dostępne są wyłącznie w aptekach

Reklama
Reklama
Reklama