Chanel N°5 zachwyca zmysłowym aromatem od prawie 100 lat. Wciąż tak samo elegancki. N°5. Chanel, 370 zł/50 ml. 2. Lakier gwiazd W Polsce obecny od niedawna, na Zachodzie uwielbiany za swoją trwałość i lekkość od lat 60. Lakier do włosów Elnett. L’Oréal, 14 zł/250 ml. 3. Słodycz w tubce To właśnie ten błyszczyk w 2002 r. wprowadził modę na smakowite, owocowe kosmetyki do ust. Juicy Tubes. Lancôme, 99 zł/15 ml. 4. Rzęsy jak marzenie Oto tusz, który jest na topie od 1971 r. Dlaczego? Ma bowiem małą zgrabną szczoteczkę i piękny, głęboki odcień czerni. Great Lash Blackest Black. Maybelline NY, 13,50 zł/10 ml.
5. Idealna cera Od 1987 r. najchętniej kupowany puder w wielobarwnych kulkach, których odcienie po zmieszaniu ożywiają cerę. Meteorites. Guerlain, 207 zł. 6. Koniec z cieniami Wystarczy odrobina tego korektora, a sińce pod oczami znikają. Touche Eclat. Yves Saint Laurent, 150 zł. 7. Płynne złoto W tym olejku do twarzy, włosów i ciała kochają się kobiety od 17 lat. Za co? Za zapach i skuteczność w nawilżaniu. Huile Prodigieuse. Nuxe, 180 zł. 8. Krem idealny Ten 98-latek chyba nie potrzebuje reklamy. Zna go każdy, bo krem Nivea świetnie koi i nawilża skórę. Krem Nivea. Nivea, 5 zł/75 ml. 9. Róż legenda Jego wypiekana receptura nie zmienia się od 1890 r.! Żaden inny róż nie jest tak prosty w nakładaniu i… tak wydajny. Blush. Bourjois, 45 zł. 10. Cud-miód Miodowy minikrem do wszystkiego: skórek, łokci i spierzchniętych ust. Tender Care. Oriflame, 22 zł/15 ml.
"}}]],"promo":null,"userRatings":{"total":0,"isHalfStar":false,"commentCount":0},"isSaveable":false,"sponsor":null,"relatedItems":null,"plantOverview":null,"openWebSettings":null,"breadcrumbs":[{"label":"Strona główna","url":"https://www.kobieta.pl:443"},{"label":"Moda i uroda","url":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/"},{"label":"Pielęgnacja","url":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja-moda-i-uroda/"},{"label":"Ponadczasowe hity"}],"seoMetadata":{"title":"Ponadczasowe hity","description":"Choć niektóre mają 100 lat, wciąż nie wychodzą z mody. Oto kultowe kosmetyki kochane przez gwiazdy (jak Chanel N°5 – ulubiony zapach Marilyn Monroe) i miliony zwykłych kobiet. Skąd bierze się ich popularność? Czy z magii legend, którymi się stały? Tak, ale przede wszystkimz superjakości, która – jak widać – nie zawsze zależy od ceny.","metaTitle":"Ponadczasowe hity","metaDescription":"Choć niektóre mają 100 lat, wciąż nie wychodzą z mody. Oto kultowe kosmetyki kochane przez gwiazdy (jak Chanel N°5 – ulubiony zapach Marilyn Monroe) i miliony zwykłych kobiet. Skąd bierze się ich popularność? Czy z magii legend, którymi się stały? Tak, ale przede wszystkimz superjakości, która – jak widać – nie zawsze zależy od ceny.","image":{"@type":"Image","@id":"/v5/.well-known/genid/cfd5d5ae7d97f8ee4fad","aspectRatio":0.6661290322580645,"height":366,"width":500,"alt":"shutterstock_36812254","sourceName":"fot. Shutterstock","title":"shutterstock_36812254","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/58/2024/09/unnamed-file-9c24a85.jpeg"},"type":"article","robots":"","canonicalUrl":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja-moda-i-uroda/ponadczasowe-hity/"},"speedCurveLux":{"label":"article","data":{"layout-variant":"headline"}},"pageUrl":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja-moda-i-uroda/ponadczasowe-hity/","canonicalUrl":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja-moda-i-uroda/ponadczasowe-hity/","permutiveModel":{"category":["moda-i-uroda","pielegnacja-moda-i-uroda"],"subcategory":["article"],"channel":"moda-i-uroda","title":"Ponadczasowe hity","article":{"id":"50090","description":"Choć niektóre mają 100 lat, wciąż nie wychodzą z mody. Oto kultowe kosmetyki kochane przez gwiazdy (jak Chanel N°5 – ulubiony zapach Marilyn Monroe) i miliony zwykłych kobiet. Skąd bierze się ich popularność? Czy z magii legend, którymi się stały? Tak, ale przede wszystkimz superjakości, która – jak widać – nie zawsze zależy od ceny.","type":"article","author":"redakcjakl","tags":["Chanel","hity","kosmetyki","uroda"]}},"socialShare":{"platforms":["facebook","twitter","pinterest","email"],"emailSubject":"","emailBody":"","twitterHandle":"","fbAuthorizeCode":"","title":"Ponadczasowe%20hity","tweet":"Ponadczasowe%20hity","disabled":false,"imageUrl":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/58/2024/09/unnamed-file-9c24a85.jpeg","url":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja-moda-i-uroda/ponadczasowe-hity/"},"schema":{"@context":"https://schema.org","@id":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja-moda-i-uroda/ponadczasowe-hity/#Article","@type":"Article","description":"Choć niektóre mają 100 lat, wciąż nie wychodzą z mody. Oto kultowe kosmetyki kochane przez gwiazdy (jak Chanel N°5 – ulubiony zapach Marilyn Monroe) i miliony zwykłych kobiet. Skąd bierze się ich popularność? Czy z magii legend, którymi się stały? Tak, ale przede wszystkimz superjakości, która – jak widać – nie zawsze zależy od ceny.","image":[{"@type":"ImageObject","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/58/2024/09/unnamed-file-9c24a85.jpeg?resize=500,366","width":500,"height":366}],"mainEntityOfPage":{"@type":"WebPage","@id":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja-moda-i-uroda/ponadczasowe-hity/"},"name":"Ponadczasowe hity","url":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja-moda-i-uroda/ponadczasowe-hity/","author":[{"@type":"Person","name":"Karolina Gregorczyk, Claudia"}],"dateModified":"2024-09-17T20:51:15+02:00","datePublished":"2009-11-13T08:43:00+01:00","headline":"Ponadczasowe hity","keywords":"Chanel, hity, kosmetyki, uroda","publisher":{"@type":"Organization","name":"Kobieta.pl","url":"https://www.kobieta.pl","logo":{"@type":"ImageObject","height":42,"url":"https://media.immediate.co.uk/volatile/sites/58/2024/04/kobieta-logo-primary2-fa242e6.svg?resize=228,42","width":228}},"speakable":{"@type":"SpeakableSpecification","xpath":["/html/head/title","/html/head/meta[@name=\"description\"]/@content"]}},"targeting":{"gtm":{"cat":["moda-i-uroda","pielegnacja-moda-i-uroda"],"channel":"moda-i-uroda","format":"standard","pageid":"50090","primary_cat":"pielegnacja-moda-i-uroda","subcat":"article","author":"redakcjakl","publish_date":"2009-11-13T07:43:00+00:00","template":"article","taxonomies":{"posttag":["chanel","hity","kosmetyki","uroda"]}},"dfp":{"configuration":"UAT","cat":["moda-i-uroda","pielegnacja-moda-i-uroda"],"channel":"moda-i-uroda","format":"standard","pageid":"50090","primary_cat":"pielegnacja-moda-i-uroda","subcat":"article","posttag":["chanel","hity","kosmetyki","uroda"]},"piano":[{"key":"premiumContent","value":false},{"key":"primaryCategory","value":"pielegnacja-moda-i-uroda"},{"key":"postType","value":"article"},{"key":"categories","value":["moda-i-uroda","pielegnacja-moda-i-uroda"]},{"key":"tags","value":["chanel","hity","kosmetyki","uroda"]}]},"postPreview":null,"affiliateMessage":null,"image":{"@type":"Image","@id":"/v5/.well-known/genid/cfd5d5ae7d97f8ee4fad","aspectRatio":0.6661290322580645,"height":366,"width":500,"alt":"shutterstock_36812254","sourceName":"fot. Shutterstock","title":"shutterstock_36812254","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/58/2024/09/unnamed-file-9c24a85.jpeg"},"ediplayer":null,"onnetworkplayer":null,"greenVideo":null,"hideComments":false,"suppression":{"@type":"Suppression","@id":"/v5/.well-known/genid/fea0fe92ccfd4974d226","disableAboveFooter":false,"disableAdsOnPictures":false,"disableAllAds":false,"disableBelowHeader":false,"disableBurdaffiInText":false,"disableBurdaffiWidgets":false,"disableEdiplayerAds":false,"disableEdiplayerAutoplay":false,"disableEdiplayerInjection":false,"disableEdiplayerPlaylist":false,"disableInTextAds":false,"disableRtbAds":false,"hidePromoLogoInHeader":false},"layout":"headline","taxonomies":[{"@type":"Taxonomy","@id":"/v5/.well-known/genid/5b20b6460fc811629f14","display":"Kategorie","terms":[{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/9247e9bac4442826bda6","slug":"moda-i-uroda","display":"Moda i uroda","taxonomy":"category"},{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/71c87f05e8391311b315","slug":"pielegnacja-moda-i-uroda","display":"Pielęgnacja","parent":{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/304177ed48c3e47d0e97","slug":"moda-i-uroda","display":"Moda i uroda"},"taxonomy":"category"}]},{"@type":"Taxonomy","@id":"/v5/.well-known/genid/22fc4f0765f86431aea8","display":"Tagi","terms":[{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/dc99be5c07532d3fd0dd","slug":"chanel","display":"Chanel","taxonomy":"post_tag"},{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/8a41a1453c027936b964","slug":"hity","display":"hity","taxonomy":"post_tag"},{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/b96ad07e8a711c865817","slug":"kosmetyki","display":"kosmetyki","taxonomy":"post_tag"},{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/be5425bf406819ae616d","slug":"uroda","display":"uroda","taxonomy":"post_tag"}]}],"table":null,"postFormat":"standard","showHeroImageOverlayIcon":false,"gemius":{"id":".XdAfWdwB_6mYT5KSlnGr4XBroGFNhsKUVnuscDogkb.X7","url":"pro.hit.gemius.pl/gemius.js","parameters":{"content_identifier":"966809","content_title":"Ponadczasowe hity","content_type":"article","publication_date":"2009-11-13T07:43:00+00:00","player":1}},"c2cVars":{"contentId":50090,"contentName":"Ponadczasowe hity","contentType":"ContentArticle","contentUrl":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja-moda-i-uroda/ponadczasowe-hity/","pageType":"Content","siteCategory":"Kobieta.pl/Moda-i-uroda/Pielegnacja-moda-i-uroda","siteCategoryId":null,"siteCategoryName":"Pielegnacja-moda-i-uroda","website":"kobieta-pl"},"relatedEdiPlayer":{"postType":"article","playerType":"related","breadcrumbs":["Moda i uroda","Pielęgnacja"],"keywords":["Chanel","hity","kosmetyki","uroda"],"disablePlaylist":false,"disableAds":false,"disableAutoplay":false,"isAdult":false},"sponsorTracking":null,"postMeta":{"client":"kobieta","schemaId":"https://www.kobieta.pl/moda-i-uroda/pielegnacja-moda-i-uroda/ponadczasowe-hity/#Article","entity":"post","source":"search-api","clientId":"50090"},"recommendedCards":null,"adSettings":{"unitName":"/22760503335/Kobieta.pl/","headerBidder":"none","headerBidderUrl":null,"headerBidderTimeout":1500,"adRefresh":{"enabled":true,"excludedOrderIds":[0],"durationInView":20,"percentageInView":50},"targets":{"configuration":["UAT"]},"lazyLoading":{"enabled":false,"renderMarginPercent":1000,"mobileScaling":0},"stitcher":{"disableAllAdvertising":false},"enableAdvertBeforeBodyOfContent":{"article":true,"recipe":false},"nativeAdvertiser":"none","promoPlacementId":".cDmQmMy0l5bPEAnX08d9Hi6Pi9okLrTr8joB_glidz.E7","permutiveConfig":{"permutiveProjectId":"","permutiveApiKey":"","permutiveDomain":""}},"currentPage":1,"pockets":{"aboveFooter":[],"articleContentBottom":[],"articleHeader":[],"articleMeta":[],"articleActions":[{"componentId":"savePostButton","props":{}}],"articleBelowContent":[{"componentId":"tagCloud","props":{"data":{"taxonomies":["post_tag"]},"widgetArea":"articleBelowContent"}}],"articleFooter":[{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"dd523670968d53be9e30dab7521d5397","wrapperCssClass":"ecomm-boxd"},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"dynamicRelatedContent","props":{"data":{"title":"Polecane","limit":16,"showCardLabels":true,"layout":"horizontal","hideOnMobile":false,"smallCardTitles":false,"categories":[],"type":[],"contentType":[],"aspectRatioOverride":"square","hidePublishDateOnCards":false,"hideAuthorNameOnCards":true,"displayCarousel":false},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"im_carousel_card_widget","props":{"data":{"title":"Promocja","categoryLabels":"hide","categories":["wspolpraca-reklamowa"],"tags":[],"tagsOperators":"","articlesType":"","contentType":"","aspectRatioOverride":"landscape","buttonText":"","buttonLink":"","showDescriptions":false,"showAdvertisingCooperationLabel":true,"showSponsorLabel":false,"showDotsNavigation":false,"numberOfCardsToInclude":8,"numberOfCardsToShowInViewport":4,"pinnedContent":[]},"widgetArea":"articleFooter"}}],"articleSidebar":[{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"944195871a8e622d8c045656b6cdb3bb","wrapperCssClass":"ecomm-narrow"},"widgetArea":"articleSidebar"}}],"pageBottom":[{"componentId":"text","props":{"data":{"title":"Legal notice","text":"
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
\r\n
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.\r\n
Choć niektóre mają 100 lat, wciąż nie wychodzą z mody. Oto kultowe kosmetyki kochane przez gwiazdy (jak Chanel N°5 – ulubiony zapach Marilyn Monroe) i miliony zwykłych kobiet. Skąd bierze się ich popularność? Czy z magii legend, którymi się stały? Tak, ale przede wszystkimz superjakości, która – jak widać – nie zawsze zależy od ceny.
1. Zapach stulecia Chanel N°5 zachwyca zmysłowym aromatem od prawie 100 lat. Wciąż tak samo elegancki. N°5. Chanel, 370 zł/50 ml. 2. Lakier gwiazd W Polsce obecny od niedawna, na Zachodzie uwielbiany za swoją trwałość i lekkość od lat 60. Lakier do włosów Elnett. L’Oréal, 14 zł/250 ml. 3. Słodycz w tubce To właśnie ten błyszczyk w 2002 r. wprowadził modę na smakowite, owocowe kosmetyki do ust. Juicy Tubes. Lancôme, 99 zł/15 ml. 4. Rzęsy jak marzenie Oto tusz, który jest na topie od 1971 r. Dlaczego? Ma bowiem małą zgrabną szczoteczkę i piękny, głęboki odcień czerni. Great Lash Blackest Black. Maybelline NY, 13,50 zł/10 ml.
Reklama
5. Idealna cera Od 1987 r. najchętniej kupowany puder w wielobarwnych kulkach, których odcienie po zmieszaniu ożywiają cerę. Meteorites. Guerlain, 207 zł. 6. Koniec z cieniami Wystarczy odrobina tego korektora, a sińce pod oczami znikają. Touche Eclat. Yves Saint Laurent, 150 zł. 7. Płynne złoto W tym olejku do twarzy, włosów i ciała kochają się kobiety od 17 lat. Za co? Za zapach i skuteczność w nawilżaniu. Huile Prodigieuse. Nuxe, 180 zł. 8. Krem idealny Ten 98-latek chyba nie potrzebuje reklamy. Zna go każdy, bo krem Nivea świetnie koi i nawilża skórę. Krem Nivea. Nivea, 5 zł/75 ml. 9. Róż legenda Jego wypiekana receptura nie zmienia się od 1890 r.! Żaden inny róż nie jest tak prosty w nakładaniu i… tak wydajny. Blush. Bourjois, 45 zł. 10. Cud-miód Miodowy minikrem do wszystkiego: skórek, łokci i spierzchniętych ust. Tender Care. Oriflame, 22 zł/15 ml.
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.