Reklama

Kampania HalfPrice na nadchodzący sezon jesień-zima 2023 otwiera drzwi do fascynującego świata zakupów, który pozwala cieszyć się światowymi markami przy jednocześnie wyjątkowych cenach. W centrum uwagi znajduje się doświadczenie zakupowe, które nie tylko przyciąga, ale także inspiruje do odkrywania unikalnych ubrań i akcesoriów.

Reklama
Materiały prasowe

Główna bohaterka idealnie oddaje ducha kampanii. Jej charyzma i naturalność podkreślają autentyczność i radość, jakie towarzyszą poszukiwaniom markowych skarbów w HalfPrice.

Materiały prasowe

W sklepach znajdzie się też coś dla dzieci. Tysiące ubrań i akcesoriów do szkoły, do domu, do zabawy i do nauki. Czapki dla sportowców, plecaki dla przyszłych naukowców, rolki dla zabawy i wygodne dresy do odpoczynku.

Materiały prasowe

Pozostali bohaterowie odkrywają wszystkie swoje oblicza, czym udowadniają, że z HalfPrice ubierać się można na każdą okazję, niezależnie od pory roku! W kampanii nie zapomniano również o miłośnikach zwierząt. W HalfPrice, można znaleźć tysiące akcesoriów dla praktycznie każdego zwierzaka.

Zdjęcia i krótkie treści video wizualnie oddają moc emocji, jakie towarzyszą odwiedzinom w sklepach HalfPrice. Mocna, czerwona - typowa dla HalfPrice paleta kolorów, dynamiczne ujęcia oraz ekspresyjne wyrazy twarzy przyciągają widzów i zachęcają do odkrywania nowych perełek.

Kampania ta otwiera drzwi do emocjonującego świata zakupów, w którym wyjątkowe ceny idą w parze z wysoką jakością i niepowtarzalnym stylem. Sklepy HalfPrice stają się idealnym miejscem dla osób pragnących się wyróżnić i czerpać radość z odkrywania codziennych nowości.

Materiały prasowe

Ważne jest także podkreślenie zalet cenowych sklepów typu off-price. Kampania zachęca do przełamywania stereotypów i udowadnia, że markowe ubrania i akcesoria są dostępne dla każdego. HalfPrice to miejsce, gdzie każdy może znaleźć coś wyjątkowego, bez konieczności rezygnowania z jakości a przede wszystkim indywidualnego stylu.

Odwiedź najbliższy sklep HalfPrice lub kupuj online na halfprice.eu.


Fotografia: Magda Wunsche i Aga Samsel

Asystent Foto: Wojtek Buczek

Reżyseria: Marta Mach

Operator: Mikołaj Syguda

Scenografia: Anna Szczęsna

Rekwizyty: Jan Hernik

Kostiumy: Aga Dulna

Fryzjerzy: Daria Siejak, Tomek Górecki

Makijażystki: Marta Jędrys, Aneta Kostrzewa

Liquid Video: Michał Piotrowski

Muzyka: Kacper Budziszewski

Foto Bez twarzy: Łukasz Kuś

Movement Director: Łukasz Przytarski

Modele: Julia Kamińska, Meggy, Tadeusz oraz Leah M, Leon, Franek, Maria

Produkcja: Visual Crafters

Dyrektor Marketingu HalfPrice: Michał Kniaź

Reklama

Zespół marketingu HalfPrice: Izabela Kania, Aleksandra Radoń, Karolina Wojciechowska

Reklama
Reklama
Reklama