Zmień się z Trollem !
Znana od ponad 20 lat polska marka odzieżowa Troll przechodzi rebranding. Zmienia logotyp i koncept sklepu. Pierwszy sklep w nowej odświeżonej odsłonie ruszy 24 września w Galerii Krakowskiej.
W ponad dwudziestoletniej historii Troll zawsze kojarzony był z kolorową, swobodną odzieżą przeznaczoną dla młodych odbiorców. Zgodnie z nowymi założeniami jest marką dla nieco innych klientów - osób w wieku 24 - 35 lat aktywnych, nowoczesnych, „młodych duchem”. Promuje radość wyrażaną tym co się nosi i zdrowym stylem życia. Charakter marki wyrażony jest przez emocje młodych ludzi takie jak namiętność i zmysłowość. Kolekcje, niezależnie od sezonu, charakteryzują się intensywnymi kolorami i pozostają w światowych trendach, szczególnie wyodrębniając trend Eco. Przeznaczone są na mniej formalne okazje.
Pierwszy salonu sprzedaży nowej odsłonie uruchomiony zostanie w najbliższą sobotę 24 września w Galerii Krakowskiej. Otwarciu towarzyszyć będą liczne atrakcje. 1000 osób może zamienić „stare na nowe” wymieniając stare koszulki – na nowe. Wszyscy klienci, którzy dokonają zakupu kolekcji Troll w Galerii Krakowskiej w weekend 24.09-25.09.2011, mogą skorzystać z 20% rabatu. Dodatkowo otrzymają kupon na kolejny zakup, dokonany do końca października, kiedy za 150 zł wydane na nową kolekcję dostaną rabat 50 zł .
W sobotę na terenie Galerii Krakowskiej , w specjalnie przygotowanych miejscach, nawiązujących do wystroju sklepu, hostessy będą częstowały klientów świeżymi owocami i udzielały informacji o specjalnej ofercie. W godzinach 12-16 pojawi się też w Trollu twarz marki – aktorka i tancerka Dorota Czaja. W ostatniej nieco kontrowersyjnej sesji zdjęciowej Dorota pojawia się w ubraniach trzech marek - Troll, Top Secret i Drywash w różnych sytuacjach życiowych, jako dziewczyna trzech różnych mężczyzn. Sesja pełna jest zmysłowości i odniesień do czerpania radości z życia. W sobotę Dorota Czaja będzie wręczała i podpisywała koszulki, chętnie sfotografuje się z klientami na tle nowego sklepu Troll. A wnętrze jest niezwykle interesujące, nawiązujące do obranego stylu Eko. Zaprasza nas do niego ażurowa witryna, która poza ekspozycją ubrań umożliwia wgląd do wnętrza . Wejście zaakcentowane zostało masywnym „ceglanym” portalem. Podstawowym elementem we wnętrzu jest drzewo, którego stale zmieniający się wystrój nadaje dynamiki przestrzeni sklepu. Meble z palet przemysłowych, wyrastająca z posadzki trawa oraz kolorowe tkaninowe jabłka tworzą klimat eko i promują zdrowy tryb życia. Do sali sprzedaży przylega strefa przymierzalni, której klimat kojarzy się nadmorską plażą. Kabiny mają formę budek plażowych, a każda z nich w środku jest innego koloru. Z sufitu zwisają oryginalne lampy, które swoją formą przypominają kawałeczki błękitnego nieba.
Nowy logotyp marki Troll nawiązuje do starego dobrze rozpoznawalnego żółto – niebieskiego znaku. Rebranding został przygotowany na bazie pozytywnie ugruntowanych skojarzeń jakimi są kolor, emocje, energia. W nowej odsłonie te atrybuty są powiązane „Eko – trendem”, dalekim od skojarzeń z poprzednim, bardzo młodym odbiorcą. Zielony kolor występujący w podstawowym logotypie też nawiązuje do trendu Eko.
Przyjdź zobacz jak zmienia się Troll. Galeria Krakowska otwarta jest w sobotę od 9.00 do 22.00, Kraków, ul. Pawia 5.