Zimowe kolekcje Top Secret , Troll i Drywash nie są już tajemnicą .
Ich premierowa odsłona nastąpiła w pierwszych dniach września na spotkaniu w Hotelu Bristol w Warszawie. Grupa dziennikarzy i stylistów zobaczyła wybrane modele zarówno z linii karnawałowo- wieczorowych jak i tych przeznaczonych do codziennego noszenia.
Dorota Czaja - twarz tegorocznej kampanii wszystkich 3 marek przyszła na spotkanie ubrana w rzeczy Troll, później na sobie prezentowała niektóre modele Top Secret. We wszystkich wyglądała niezwykle kobieco i seksownie. Bardzo podobały się sukienki Top Secret i te do pracy – proste, dzianinowe, jak i bardzo kobiece, koronkowe, projektowane z myślą o „większym wyjściu”. Uwagę przykuły grube swetry z kolekcji męskiej. Troll pokazał propozycje dla osób nieco odważniejszych, otwartych na modę, Drywash - stroje do tańca i na fitness. Spotkanie, w kameralnej atmosferze, dało nie tylko możliwość zaprezentowania naszych kolekcji ale i rozmów na temat mody, współczesnych trendów i upodobań zakupowych Polaków.
1 z 15
1_01
2 z 15
2
3 z 15
3_38
4 z 15
4_28
5 z 15
4a
6 z 15
5
7 z 15
6_01
8 z 15
7_01
9 z 15
8
10 z 15
9_19
11 z 15
10
12 z 15
11_01
13 z 15
12
14 z 15
13
15 z 15
15_10