ZARA wprowadza nową opcję w sklepie online!
Popularna hiszpańska sieciówka podąża za trendami i wprowadza w swoich sklepach możliwość personalizacji ubrań. Sprawdź, jak można spersonalizować ubrania w ZARA.
Dziś trend personalizacji przedmiotów staje się coraz bardziej popularny i pożądany wśród konsumentów. Jedna z najpopularniejszych hiszpańskich sieci sklepów po raz kolejny zaskakuje swoich klientów umożliwiając im personalizację ubrań kupowanych online. Zara już niejednokrotnie udowadnia, że podąża za nowymi trendami nie tylko w modzie. Hiszpańska sieciówka ponad rok temu wprowadziła nowe logo marki, a także zaczęła zwracać większą uwagę na bardzo ważny dziś temat ekologii - wprowadzając ekologiczne składy ubrań czy ekologiczne, papierowe torby, w każdej kolekcji Zary znajdziemy ekologiczne ubrania i dodatki z metką Join Life. W swoich sklepach marka ustawiła również pojemniki na używaną odzież, która poddawana jest później recyklingowi (możecie przynosić wszystko, nie tylko z metką Inditex). Teraz idzie o krok dalej i umożliwia klientom personalizację niektórych ubrań.
ZARA: personalizacja produktów
Zara w sklepie online wprowadziła opcję personalizacji, czyli dodania dowolnego napisu na ubraniach. Jak na razie możliwość personalizacji dostępna jest tylko dla jednej kolekcji "EDITED", która zawiera 52 produkty - ubrania i torebki. W kolekcji znajdują się ubrania damskie, męskie oraz dziecięce. Do poszczególnych modeli bluz, spodni,dżinsów, marynarek i torebek dodano opcję "edytuj" , dzięki której możemy na stronie online w łatwy sposób zedytować wybrany produkt. Wystarczy, że po wybraniu rozmiaru odpowiedniej rzeczy, klikniemy opcję "edytuj" i możemy przejść do edytora. Do wyboru są dwa rodzaje czcionki oraz sześć kolorów. Maksymalnie na ubraniu można wprowadzić 9 znaków, ale co ciekawe do wyboru są 3 miejsca, w których można umieścić napis - z przodu lub z tyłu oraz w górnej lub dolnej części ubrania. W przypadku toreb niestety są pewne ograniczenia, ponieważ na nich można umieścić tylko 3 znaki. Zara obiecuje, że spersonalizowany produkt nie jest oznaczony zwykłym printem lecz haftem tekstowym.
Co istotne opcja personalizacji produktów na stronie online jest zupełnie darmowa.
Jak myślicie nowa opcja wprowadzona przez Zarę to dobry pomysł? Nam się podoba!