Zalando dla wszystkich: pokaz mody w warszawskim metrze
Nowa kampania marki Zalando przekonuje Polaków, że moda może być dla każdego i na każdą kieszeń. Na nowych zdjęciach pojawia się wiele znanych osób, pozujących w warszawskim metrze. Co jeszcze wiemy o kampanii „Kto powiedział, że Zalando jest nie dla wszystkich?”?
Zalando w warszawskim metrze
Sprzedaż internetowa nieustannie się rozwija. Coraz częściej od chodzenia godzinami po galeriach wolimy w kilka kliknięć zamówić to, czego potrzebujemy. Szczególnie jeśli dostępna jest darmowa dostawa i darmowe zwroty. Zakupy w internecie już dawno przestały być niepewne. Jedną z firm, którą Polacy uwielbiają za niesamowicie wygodne zakupy internetowe jest Zalando. Teraz firma postanowiła pokazać, że ubrania, które ma w ofercie są odpowiednie dla wszystkich, niezależnie od grubości portfela. Coś dla siebie odnajdą eleganckie kobiety, sportowcy, czy Ci którzy lubią eksperymentować z modą. W najnowszej sesji przedstawiają ubrania w każdym stylu i na każdą kieszeń. Tłem do zdjęć Marcina Kempskiego zostało warszawskie metro i dworzec centralny, co jak sam przyznał, było nieprzypadkowe.
- Cieszę się, że wykorzystaliśmy przestrzeń stacji kolejowych i wnętrze pociągu. Te dostępne i otwarte dla wszystkich miejsca.
Zalando pokazuje przekrój stylów
Na zdjęciach kampanii zobaczymy znane osoby w różnym wieku. Są wśród nich Adam Kaszewski, Gosia Gepner, Olga Sikorska, Olaf Chuszno i Iga Górecka. Ich stylizacje wahają się od codziennych i miejskich do imprezowych i eleganckich. Do ich stworzenia użyto marek, które Polacy najczęściej kupują, a które niekoniecznie muszą być ‘premium’. Wypuszczony został również spot kampanii, na którym widzimy podróżujących metrem ubranych w różnych stylach.
Zalando na każdą kieszeń
Badania przeprowadzone przez markę na polskim rynku pokazują, że Polacy często łączą modę z wydawaniem dużej ilości pieniędzy. W swojej nowej kampanii „Kto powiedział, że Zalando jest nie dla wszystkich?” firma postanowiła pokazać, że w swojej ofercie ma również modne ubrania z niższą ceną na metce.
- Celem naszej kampanii, jest pokazanie, że moda i najnowsze trendy są dostępne dla wszystkich, niezależnie od pochodzenia, płci, stylu, a także budżetu. Jesteśmy przekonani, że ta różnorodna oferta umożliwi nam, pozostać pierwszym miejscem, do którego trafiają Polacy, gdy myślą o modzie.
My jesteśmy zachwyceni najnowszym spotem i zdjęciami marki. Co Wy o nich sądzicie?
1 z 14
Zalando
2 z 14
Zalando
3 z 14
Zalando
4 z 14
Zalando
5 z 14
Zalando
6 z 14
Zalando
7 z 14
Zalando
8 z 14
Zalando
9 z 14
Zalando
10 z 14
Zalando
11 z 14
Zalando
12 z 14
Zalando
13 z 14
Zalando
14 z 14
Zalando