Współczesna kobieta według BLESSUS
BLESSUS jest kolejną marką, która znalazła się w ofercie klubu zakupowego Markafoni. Produkty kierowane są do kobiet ceniących wygodę, którym uniwersalne rozwiązania pozwalają na niezależność i podkreślają ich nietuzinkowy styl.

Modułowa budowa kreacji zapewnia swobodny dobór stroju do konkretnej sytuacji: obiadu z klientem, chwili zadumy w bibliotece lub szykownej kolacji z ukochanym. Drapowane tuniki dzianinowe z odpinanymi dołami, długie suknie z jedwabnymi spódnicami maxi oraz kaszmirowe sukienki z rozkloszowanymi spódnicami, a także kurtki i płaszcze z dopinanymi modułami w formie szalo-kaptura, to tylko niektóre propozycje BLESSUS.
„BLESSUS łączy w sobie talent, doświadczenie i kreatywne myślenie. To niezwykle ciekawe połączenie, obfitujące w szereg innowacyjnych pomysłów, które tworzą unikalny styl. Projekty przesiąknięte są włoską filozofią mody, wplątują jednocześnie sporo naturalnych elementów i praktycznych rozwiązań. Wszystko to tworzy zgrabną całość i pozwala podkreślić kobiecość niezależnie od sytuacji. To właśnie na takie marki stawia Markafoni.” - powiedział Szymon Bujalski Dyrektor Zarządzający Markafoni Polska
Współzałożyciel marki, Michael Hekmat ma bardzo konkretną wizję kobiety: to nowoczesna intelektualistka odkrywająca świat w sukience. Michael jest absolwentem prestiżowej uczelni Istituto Marangoni w Mediolanie, gdzie ukończył studia na kierunku Fashion Design. Szkolony pod okiem najlepszych światowych projektantów m.in. Vivienne Westwood i Giambattista Valli, został podwójnym laureatem włoskiej edycji Vogue Talents. Jego prace można było obejrzeć w Vogue Italia, TakeMe czy na blogu Elle i zostały docenione przez wiele gwiazd, m.in. Joannę Krupę, Sylwię Gliwa, Annę Ibisz, Ewę Wojciechowską, Jolantę Pieńkowską, a także Aleksandrę i Jolantę Kwaśniewskie. Drugi z założycieli, Marcin Korytowski studiował finanse na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Pracował w butiku inwestycyjnym i był odpowiedzialny za nadzór procesu tworzenia jednej z marek jubilerskich.
1 z 1

content_blessus_img
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa