Reklama

Women Talk ze Stradivarius

W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Kobiet Stradivarius zaprosił 16 różnych bohaterek, aby w ramach kampanii opowiedziały o tym, jak widzą rolę kobiet w społeczeństwie, o swoich doświadczeniach, aspiracjach, problemach, z którymi muszą się mierzyć.Wszystkie chcą tego samego - aby ich głos został usłyszany.

Reklama

Women Talk to inicjatywa, która w mocno zdominowanym przez mężczyzn świecie jest niezwykle potrzebna. Musimy mówić o sobie, walczyć jak prawdziwe fighterki i przełamywać stereotypy. Świetnie, że zauważają to również globalne marki odzieżowe, które promują inicjatywy kobiece w mediach społecznościowych.

Kiedy bawiłam się w dom, zawsze widziałam siebie pracującą. Chciałam być mamą weterynarzem, mamą lekarzem lub mamą nauczycielką, mówi jedna z bohaterek kampanii #STRWomenTalk. Moja babcia mając 80 lat pracuje, podróżuje i robi to, na co ma ochotę. Mama jest nauczycielką, a siostra jest po astrofizyce. Wszystkie bardzo dużo z siebie dają., opowiada inna.
Reklama

Uwielbiamy takie kampanie, brawo Stradivarius!

Reklama
Reklama
Reklama