Reklama

Natalia Przybysz dla NENUKKO

W najnowszej kampanii NENUKKO zobaczyć możemy wokalistkę Natalię Przybysz. Zawodowo jest artystką, wobec świata - weganką, joginką i ambasadorką licznych kampanii społecznych. Dla NENUKKO Natalia to muza i przyjaciółka.

Reklama

Sesja do kolejkcji „Liberté” to wyraz wieloletniej sympatii między projektantką NENUKKO, a wokalistką, efekt wzajemnego podziwu dla dorobku obu stron i przypieczętowanie siostrzeństwa - więzi silniejszej niż układy towarzyskie, a realizującej się przez trzy zasadnicze wartości: sztukę, feminizm i weganizm. To także zapowiedź zmian, bo Natalia prezentuje na sobie ostatnią kolekcję NENUKKO, która powstanie w dotychczasowy, komercyjny sposób. Przepiękne zdjęcia to dzieło Grzegorza Adamskiego.

Nowe oblicze NENUKKO

NENUKKO odchodzi od sposobu produkcji, do którego przyzwyczaił nas rynek. Porzuca rytm sezonowy, ogranicza nakłady i modyfikuje formułę działania.

„Praca w warunkach komercyjnych zmusza do kompromisów, w naturalny sposób ogranicza też ekspresję i wolność twórczą. Jest to uwarunkowane procesami produkcyjnymi i wyzwaniami rynkowymi. Mam poczucie, że w tej przestrzeni marka w ciagu 10 lat istnienia osiągnęła swoje cele. Czas na coś więcej.” - mówi projektantka NENUKKO.
Reklama

NENUKKO chce wyjść poza te ograniczenia i dlatego zaprasza do spotkania na innych płaszczyznach. „Sztuka, wzornictwo, edukacja i aktywizm społeczny to kierunki, w którym będziemy podążać. Wkrótce spotkamy się w innych okolicznościach.” - zapowiada właścicielka NENUKKO, a w ręce odbiorczyń i odbiorców przekazuje kolekcję dojrzałych i przemyślanych fasonów. Wśród propozycji znajdują się kurtki, płaszcze, sukienki, spódnice i koszule o zaskakujących konstrukcjach, które od zawsze były wyznacznikiem marki. Kolejne modele będą pojawiać się stopniowo w warszawskim butiku NENUKKO i w ofercie online.

Reklama
Reklama
Reklama