Wakacyjne wyprzedaże – nie tylko offline
Sezon wakacyjny to nie tylko urlopy i letni luz. To także czas wyprzedaży! Odzież, obuwie, akcesoria w cenach obniżonych często nawet o 70% to wyjątkowa okazja. Obok ofert typowo letnich takich jak sandały, szorty, kostiumy kąpielowe znajdziemy także odzież do pracy czy wieczorową.

Wyprzedaże w centrach handlowych to nie tylko dobre ceny , ale także, niestety, tłumy i kolejki do przymierzalni oraz często brak możliwości zwrotu przedmiotów zakupionych w obniżonych cenach.
Świetna alternatywą dla zakupów offline są internetowe kluby zakupowe, które przez cały rok oferują rabaty do 70%, a w okresie wyprzedażowym nawet do 90%! Oznacza to, że nierzadko można nabyć markowy, pełnowartościowy produkt za 10% ceny. Wystarczy komputer czy tablet, a na okazje polować możemy relaksując się w domu, odpoczywając na plaży bądź będąc w wakacyjnej podróży.
System sprzedaży klubów zakupowych jest niezwykle prosty. Zasadnicze różnice w stosunku do zakupów w standardowych e-sklepach stanowi konieczność rejestracji w klubie oraz system sprzedaży oparty na tzw. kampaniach, czyli trwającej kilka dni sprzedaży produktów danej marki.
Dobrym przykładem tego typu kanału sprzedaży jest klub zakupowy markafoni.pl – lider na polskim rynku. Klub powstał w 2008 roku i obecnie prowadzi działalność w Turcji, Australii, Grecji, Korei Południowej i na Ukrainie, gromadząc ponad 6,5 mln klubowiczów. W swojej ofercie posiada odzież znanych i cenionych marek, obuwie, akcesoria, artykuły dla dzieci, artykuły wyposażenia wnętrz itp.
W markafoni.pl rejestracja jest bezpłatna, szybka i bezproblemowa – należy podać bowiem wyłącznie adres e-mail oraz ustalić swoje hasło dostępu do konta.
Korzyści płynące z zakupów w klubach internetowych to gwarancja oryginalności, świetne ceny, dostęp do wyselekcjonowanych, atrakcyjnych produktów, możliwość bezproblemowego zwrotu towaru, szybki zwrot pieniędzy jeśli np. zrezygnujemy z zamówienia. Wakacyjne propozycje markafoni.pl to marki takie jak Crocs, Ed Hardy, Levi’s, Flip Flop, Mustang, Desigual, Pepe Jeans, Vero Moda czy Diesel.
Oferta klubu zmienia się codziennie, a informacje o nowych kampaniach pojawiają się na bieżąco. Warto zaglądać regularnie, bowiem zakupowe okazje trafiają się codziennie, a w okresie letnich wyprzedaży są wyjątkowo kuszące.
Polecane
„Wakacyjny kochanek został moim nowym szefem. Biurko w jego biurze nie służyło nam tylko do pracy”
Wakacyjny amulet na miłość i powodzenie. Aktywuj 1 przedmiot, a komplementom nie będzie końca
„Myślałam, że już nigdy nie spotkam wakacyjnego kochanka. A teraz codziennie muszę patrzeć w oczy jego żonie”
„Żona pokutować nie tylko w Środę Popielcową. Już ja dobrze wiem, jakie grzechy popełnia, gdy mnie nie ma”
„Żona nie może się dowiedzieć, w czyim ogródku zasiałem swoje nasionko. Tamtej nocy nie tylko ja ją zdradziłem”
„Mówią, że żona musi dobrze wyglądać, żeby facet nie poszedł do innej. Ja nie chciałam być tylko ozdobą męża”
„Wakacyjny romansik miał być odskocznią od codzienności. Wpadłem jak śliwka w kompot, bo kochanka wcale nie miała dość”
Wakacyjne zaklęcie na gorącą miłość. Zrób to, a ukochany na nowo się w tobie zakocha
Promocja
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 8
Neuropeptydy w kosmetyczce. Technologia, która zatrzymuje czas
Współpraca reklamowa
Zaproś sztukę do swojego wnętrza z nową linią Velvet ART
Współpraca reklamowa
Jak dobrać damskie buty zimowe do swojego stylu i sylwetki?
Współpraca reklamowa
Wybierz się do Suntago i wypocznij w tropikalnym stylu
Współpraca reklamowa
„Woda opadła, psy zostały” – rusza kampania pomocowa dla bezdomnych zwierząt
Współpraca reklamowa
Blask, ciepło i styl na chłodniejsze dni z SHEIN
Współpraca reklamowa
Blaupunkt świętuje 100-lecie innowacyjnym gramofonem wertykalnym VT100
Współpraca reklamowa
Paulina Krupińska w Świątecznej Kampanii Homla
Współpraca reklamowa